آیمو؛ نقش زنان در صنعت دریانوردی را بررسی می‌کند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس، سازمان بین‌المللی دریانوردی(IMO) و انجمن حمل و نقل و تجارت بین‌المللی زنان مطالعات اولیه با موضوع “زنان در صنعت دریانوردی” را برای بررسی نسبت و توزیع نقش زنان شاغل در بخش دریایی، از نقش‌های پشتیبانی گرفته تا سمت‌های سطح بالای اجرایی را آغاز کرده است.

این مطالعه بخشی از مجموعه فعالیت هایی است که با هدف ایجاد زمینه برای مباحث بیشتر در مورد چگونگی ایجاد نیروی کار متنوع تر در بخش دریایی انجام می شود؛ داده های به دست آمده از این مطالعه به منظور کمک به ایجاد تصویری از تنوع و برابری جنسیتی در صنعت دریانوردی استفاده خواهد شد.

این مطالعات در راستای امضای یادداشت تفاهم بین آیمو و ویستا در سال ۲۰۲۰ در زمینه ارتقاء و تنوع بیشتر جنسیتی از طریق فعالیت و همکاری پیشرفته در بخش دریایی انجام می شود. هدف از امضای این تفاهم نامه ایجاد چارچوبی برای ارتقاء تنوع جنسیتی و شناساندن آنها به عنوان عاملی حیاتی در تأمین آینده پایدار صنعت حمل و نقل در سراسر جهان است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پرورش ماهی منطقه رودشور، پروژه‌ای اشتغال‌زا برای روستاییان گناوه

د اسفند 4 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش ایرنا، شهرستان ساحلی گناوه به لحاظ دارا بودن ۱۵۰ کیلومتر مرز آبی، ظرفیت و مزیت‌های نسبی خوبی در حوزه آبزی‌پروری دارد، می‌تواند در اشتغال پایدار و درآمدزایی تاثیر بسزایی داشته باشد که در این راستا گام‌های بلندی برداشته شده‌است. این شهرستان جنوبی کشور به‌عنوان قطب گردشگری و تجارت دریایی […]

همچنین بخوانید: