هلند به سمت ساخت کشتی های خودران رفت

زمان مطالعه: 1 دقیقه



گروه کشتی سازی هلندی دامن، برای استفاده از سیستم های خودران و کنترل از راه دور کشتی ها، با شرکت سی ماشینز همکاری می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از مرین لاگ، شرکت توسعه فناوری های رباتیک سی ماشینز برای استفاده ار سیستم های هدایت خودکار و کنترل از راه دور در کشتی ها با گروه کشتی سازی دامن هلند همکاری می کند. 

این همکاری به شرکت کشتی سازی دایمن  این امکان را می دهد تا  از فناوری های توسعه یافته سی ماشینز به عنوان ویژگی های استاندارد، در فهرست ساخت کشتی های خود استفاده کند. توافق بین این دوشرکت همچنین شامل آموزش شبیه ساز داخلی برای کارکنان، مشتریان و قابلیت های مدرن فرمان مستقل و خودران کشتی است. 

مایکل جی جانسون؛ مدیر عامل شرکت سی ماشینز اظهار داشت: فناوری خودران دریایی به سرعت در حال به کارگیری بوده و در میان اپراتورهای تجاری تقاضای زیادی وجود دارد؛ ما آینده ای را متصور هستیم که همه شناورهای نوساز از تکنولوژی فرمان مستقل و خودران به صورت استاندارد برخوردار باشند. 

این توافقنامه همکاری، مهم ترین مشارکت تجاری ساخت کشتی برای سی ماشینز تا به امروزاست. این شرکت همچنین قبلاً با مرسک بزرگترین مجموعه حمل و نقل دریایی جهان و شرکت Brunswick، از بزرگترین شرکت های فعال در زمینه شناورهای تفریحی در دنیا مشارکت داشته است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تاثیر کرونا بر افزایش تردد کشتی های کانتینری و تاخیر در حمل و نقل ریلی جهان

چ اسفند 6 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه طبق گزارش WPSP- IAPH، فعالیت شناورهای کانتینری در بنادر نسبت به ماه های گذشته افزایش داشته اما در مقابل شاهد تاخیر در حمل و نقل ریلی هستیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از پورت استراتژی، یافته های […]
تاثیر کرونا بر افزایش تردد کشتی های کانتینری و تاخیر در حمل و نقل ریلی جهان

همچنین بخوانید: