کشتی شگفت‌انگیز میلیاردر فوتبال(+عکس)

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس، برای اولین بار از کشتی تفریحی جدید فوق پیشرفته و مجلل رومن آبراموویچ که ارزشی معادل ۴۳۰ میلیون پوند دارد رونمایی شد.

این کشتی که «سولاریس» نام دارد در کارگاهی در منطقه برمرهاون آلمان در حال ساخت است که مساحت و ارتفاع آن از کاخ باکینگهام انگلیس بیشتر است.

آبراموویچ ۵۴ ساله در حالی دستور ساخت این کشتی را داده که پیش از این هم یک کشتی تفریحی دیگر به نام اکلیپس با ارزش تقریبی ۴۷۵ میلیون پوند داشت.

کشتی جدید آبراموویچ که بیش از ۱۴۰ متر طول دارد، دارای ۴۸ کابین است و ظرفیت ۳۶ مسافر و ۶۰ نفر خدمه را دارد. وزن این کشتی ۱۱ هزار تن است و حداکثر سرعت آن به ۱۸ گره دریایی می‌رسد. این کشتی تفریحی دارای ۸ عرشه است و امکانات دیگری همچون محل فرود بالگرد، استخر، جکوزی باشگاه ساحلی فضای باز و … دارد.

کشتی شگفت‌انگیز میلیاردر فوتبال(+عکس)
کشتی شگفت‌انگیز میلیاردر فوتبال(+عکس)
کشتی شگفت‌انگیز میلیاردر فوتبال(+عکس)

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

از شرایط سخت تحریم صنایع دریایی با سربلندی عبور کردیم

چ اسفند 6 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرگزاری مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در نشست شورای عالی مدیران ارگان‌های دریایی، درباره سیاست‌های دریایی کشور در دوره پساتحریم، تأکید کرد: در بازار بین‌المللی صنعت دریانوردی، نمی‌توانیم درها را به روی خودمان ببندیم، بلکه باید رقابت‌پذیری بنادر کشور […]

همچنین بخوانید: