تقدیر از همگرایی موثر سازمان‌های دریایی برای کم اثر کردن تحریم و شرایط کرونایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

تقدیر از همگرایی موثر سازمان‌های دریایی برای کم اثر کردن تحریم و شرایط کرونایی

به گزارش مرین‌پرس، جلیل اسلامی در نشست شورای عالی مدیران ارشد ارگان‌های دریایی کشور، با بیان اینکه تحریم و انتشار ویروس کرونا، ظرفیت‌های مدیریتی، انسانی و فنی ارگان‌های دریایی را به بلوغ رساند، تصریح کرد: با همفکری و هماهنگی  ارگان‌های دریایی، شاهد کمترین مشکلات و محدودیت‌ها برای دریانوردان و کشتی‌ها در انجام وظایف محوله بودیم.

عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به مصوبه در دست ابلاغ دولت مبنی بر نوسازی و ساماندهی شناورهای سنتی، اظهار داشت: این مصوبه، با توجه به ساختار معیشتی ساحل نشینان بسیار حائز اهمیت است؛ برای اجرایی‌سازی هرچه بهتر مصوبه ساماندهی شناورهای سنتی، قرار شد تا کمیته‌ای با حضور نمایندگان ارگان‌های دریایی در سازمان بنادر شکل گیرد تا در قالب برنامه پنج ساله، تغییرات استانداردی در حوزه شناورهای سنتی ایجاد شود.

وی ساماندهی شناورهای فاقد هویت  را یکی دیگر از موضوعات ارگان‌های دریایی برشمرد و گفت: حدود ۳۰ هزار شناور فاقد هویت در کشور وجود دارد که لازم است برای شناسنامه‌دار کردن این شناورها اقدامات جدی صورت گیرد.

معاون امور دریایی سازمان بنادر با اشاره به سرمایه‌گذاری تجهیزاتی در این سازمان، تاکید کرد:  بی‌سابقه ترین سرمایه‌گذاری در حوزه تجهیزات خدماتی دریایی و امداد و نجات صورت گرفته است که نتیجه این رویکرد، ارائه خدمات دریایی بهتر در بنادر خواهد بود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هلند به سمت ساخت کشتی های خودران رفت

چ اسفند 6 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه گروه کشتی سازی هلندی دامن، برای استفاده از سیستم های خودران و کنترل از راه دور کشتی ها، با شرکت سی ماشینز همکاری می کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از مرین لاگ، شرکت توسعه فناوری های […]
هلند به سمت ساخت کشتی های خودران رفت

همچنین بخوانید: