انعقاد تفاهم‌نامه بین مرکز اقیانوس‌شناسی خلیج‌فارس و جهاددانشگاهی استان بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/بوشهر به منظور همکاری‌های مشترک در کلیه زمینه‌های آموزشی، برگزاری دوره‌های مجازی، پژوهش و فناوری، فرهنگی، برگزاری رویدادهای مختلف از جمله کارگاه‌های آموزشی ، استارتاپ و غیره بین مرکز اقیانوس‌شناسی و جهاددانشگاهی با استفاده از ظرفیت‌های طرفین اعم از آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، فناوری، فنی، نیروی انسانی، تجربه و تخصص و اولویت‌های “مرکز اقیانوس‌شناسی” و “جهاددانشگاهی” تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی بوشهر و مرکز اقیانوس‌شناسی خلیج‌فارس بوشهر به امضا رسید.

زمینه‌های همکاری این تفاهم‌نامه برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های مشترک آموزشی و پژوهشی در زمینه‌های مشترک با توافق طرفین، همکاری و مشارکت در ارائه خدمات علمی- تخصصی و تجهیزاتی از سوی طرفین، همکاری مشترک در برگزاری همایش‌ها و سمینارها و کارگاه‌های آموزش تخصصی، همکاری دفتر خدمات تخصصی آبزی‌پروری دریایی جهاددانشگاهی با مرکز اقیانوس‌شناسی، فراهم نمودن زمینه استفاده از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی از جمله خبرگزاری مرین‌پرس، مرکز افکار سنجی ایسپا و مرکز نوآوری و شکوفایی جهت پیشبرد برنامه‌های مرکز اقیانوس‌شناسی تعریف شده است.

تعهدات جهاد دانشگاهی فراهم نمودن زمینه‌های لازم جهت استفاده از حداکثر توان جهاددانشگاهی در حوزه‌های فعالیت مرکز اقیانوس‌شناسی، همکاری و مشارکت در زمینه پروژه‌های تحقیقاتی و فناورانه، برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های تخصصی مشترک، معرفی نماینده به مرکز اقیانوس‌شناسی جهت پیگیری امور اجرایی تفاهم‌نامه است.

همچنین تعهدات مرکز اقیانوس‌شناسی خلیج‌فارس بوشهر ارائه اولویت‌های آموزشی و پژوهشی در حوزه‌های مرتبط با موضوع تفاهم‌نامه، استفاده از امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مرکز اقیانوس‌شناسی جهت اجرای طرح‌های موضوع تفاهم‌نامه با توافق طرفین، استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی برای برگزاری دوره‌­های آموزشی و علمی در تمامی زمینه‌های فعالیت این نهاد با توافق طرفین و معرفی نماینده مرکز اقیانوس‌شناسی جهت پیگیری امور اجرایی تفاهم‌نامه است.

به گزارش مرین‌پرس، این تفاهم نامه در شش ماده و یک تبصره و به مدت ۲ سال منعقد شده است.

انتهای پیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ایرنا - بازار ماهی فروشان بوشهر

س دی 30 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه بوشهر – مرین‌پرس – تصاویر بازار ماهی فروشان بوشهر را نشان می دهد این بازار در سال ۱۳۴۵ ساخته شد. بازار ماهی فروشان بوشهر این روزها بخاطر گرانی ماهی رونق گذشته را ندارد. منبع

همچنین بخوانید: