پیام تبریک مدیرعامل ایزوایکو به مناسبت دهه مبارک فجر – ایزوایکو

زمان مطالعه: 1 دقیقه







به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران، مهندس حمید رضاییان اصل مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با صدور پیامی، آغاز دهه مبارک فجر و فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است: ایام الله دهه فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه‎ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و مسیر روشن آزادی و عدالت را پیش روی ملت ایران و آیندگان قرار داد.

با پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در عرصه‎های اجتماعی، فرهنگی و علمی صورت گرفت و در این راه دستاوردهای شگرفی پدید آمد؛ به طوری که نام ایران در حوزه های علمی و صنعتی بلندآوازه شد. طی این مدت، صنعت کشتی سازی نیز تحولات زیادی را تجربه کرده است. امروز در جای جای میهن عزیزمان؛ مجموعه ایزوایکو توانسته به عنوان مهمترین پشتیبان صنعت حمل و نقل دریایی کشور کمر همت به آبادانی این سرزمین ببندد تا براساس وظیفه ملی، با تلاش و همدلی در کنار هم آینده بهتری را برای کشورمان رقم زند.

اینجانب در بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند اسلامی، فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به کارکنان خانواده بزرگ صنعت کشور من جمله پرسنل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سعادت و خیر و برکت را برای همگان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.»

حمید رضاییان اصل
مدیرعامل ایزوایکو






منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آمادگی ۴۰۰ شرکت بزرگ دریایی برای تغییر خدمه کشتی‌ها

د بهمن 13 , 1399
۴۰۰ شرکت بزرگ دریایی برای تغییر خدمه کشتی‌ها اعلام آمادگی کردند.
ملوانان و دریانوردان بر روی عرشه کشتی

همچنین بخوانید: