۴۰ میلیون تن کالا در بندرهای بوشهر تخلیه و بارگیری شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش ایرنا،  روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر روز سه شنبه به نقل از سیاوش ارجمندزاده اظهار داشت: از این میزان کالای تخلیه شده بیش از ۹ میلیون و ۴۴۹ هزار تن غیرنفتی و ۳۰ میلیون و ۲۸۲ هزار تن  نفتی است.

وی بیان کرد: در همین مدت  ۱۹۳ هزار و ۸۰۸ تیو (واحد شمارش کانتینر) کانتینر در بنادر استان بوشهر تخلیه و بارگیری شده‌است.

ارجمندزاده ادامه داد: در ۱۰ ماه سال ۹۹، پنج هزار و ۹۰۱ فروند شناور وارد بندرهای استان بوشهر شد که از این شمار یکهزار و ۶۷۷ فروند مربوط به شناورهای بالای هزارتن و چهار هزار و ۲۲۴ شناور زیر هزار تن بوده‌است.

ارجمندزاده شمار شناورهای خروجی از بنادر استان بوشهر را در این مدت، پنج هزار و ۹۶۸ فروند اعلام کرد که از این میزان یکهزار و ۶۸۱ فروند مربوط به شناورهای بالای هزارتن و چهار هزار و ۲۸۷ فروند شناورهای زیر هزار تن بوده‌است.

وی  بیان کرد: همچنین در مدت یادشده، ۲۱۵ هزار و ۴۱۸ مسافر در بندرهای استان بوشهر جابه‌جا شدند که از این شمار ۱۰۷ هزار و ۵۶۵ مسافر ورودی و ۱۰۷ هزار و ۸۵۳ مسافر هم خروجی بودند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هشدار IMO به کشتی‌ها برای عبور از خلیج گینه

س بهمن 28 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش گروه بین‌الملل مرین‌پرس، “کیتاک لیم” در این بخشنامه از طرف هاب ذی‌نفع برای بازگرداندن امنیت به این منطقه و کاهش تهدیدات و ایمنی خدمه همکاری و مشارکت لازم را به عمل آوردند. بر اساس این گزارش این بخشنامه در پی حمله دزدان دریایی […]

همچنین بخوانید: