ساماندهی تفریحات دریایی در جزیره کیش در دستور کار است/ سفر‌ها با رعایت پروتکل‌ها ادامه می‌یابد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ساماندهی تفریحات دریایی در جزیره کیش در دستور کار است/ سفر‌ها با رعایت پروتکل‌ها ادامه می‌یابد

به گزارش خبرنگار مرین‌پرس، غلامحسین مظفری در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد کیش با تمام ظرفیت خود در نمایشگاه حاضر شده است، اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد کیش با حضور توانمند بخش خصوصی و کار مشترک و هم افزایی خوبی را در کنار وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نمایشگاه چهاردهم گردشگری و صنایع دستی به منصه ظهور رسانده است.
وی با تاکید بر اینکه در کشور ظرفیت‌های بسیار چشم‌گیری در حوزه گردشگری وجود دارد، افزود: با وجود کرونا می‌بایست با رعایت شیوه ‌نامه‌ها فعالیت در حوزه گردشگری را مراقبت کنیم که تعطیل نشوند.
مظفری اجرای پروتکل های بهداشتی همزمان با جلوگیری از رکود حوزه گرشگری را هنر مدیران این حوزه برشمرد و تصریح کرد: معیشت بسیاری از مردم به گردشگری و حواشی آن وابسته است به همین علت نیاز است که سفرها به شکل ایمن ادامه یابد.
وی با یادآوری اینکه در جزیره کیش علی‌رغم شیوع کرونا تجربه بسیار خوبی داشتیم، گفت: در برخی مقاطع زمانی قرنطینه صد درصدی در جزیره اجرا شد مثلا در دو ماه آغازین سال جاری جزیره کیش تحت قرنطینه کامل بود و تردد مسافران به آن متوقف شد هم اکنون نیز تست مثبت کرونا در جزیره کیش به سرعت در قرنطینه دو هفته‌ای قرار می گیرند.
مظفری یکی از مهم ترین موضوعاتی که در جزیره کیش به آن توجه ویژه شده است را اقتصاد دریایی با محوریت گردشگری دریایی اعلام و خاطر نشان کرد: مهم ترین اقدام طی دو سال اخیر در بخش گردشگری دریایی صورت گرفته مطالعه کامل 42 کیلومتر ساحل جزیره کیش با همکاری مشاوران داخلی و خارجی است.
وی ادامه داد: طی این مطالعات، متناسب با ساحل بسیار زیبای جزیره کیش تعاریف تازه‌ای از این سواحل صورت می گیرد و تفریحات ساحلی مرتبط در آن تعریف می شود همچنین ساماندهی تفریحات دریایی و توسعه آن در دستورکار جزیره کیش است.
مدیر عامل منطقه آزاد کیش تاکید کرد: 60 هتل در حال ساخت در جزیره کیش در دست احداث داریم و در حال حاضر ارزش پروژه های اجرایی در جزیره کیش بالغ بر 34 هزار میلیارد تومان است در واقع بیش از یک سوم پروژه عمرانی کشور در جزیره کیش با مشارکت دولت و بخش خصوصی در حال انجام است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انفجار در یک کشتی تجاری انگلیس در خلیج عمان

ج اسفند 8 , 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس (UKMTO) امروز جمعه وقوع سانحه در یک کشتی تجاری متعلق به این کشور در خلیج عمان را تأیید کرد. این سازمان با صدور بیانیه‌ای عنوان کرد که کشتی یادشده حوالی ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه به وقت گرینویچ […]

همچنین بخوانید: