ذخیره ۸۵۰ هزار تُن نهاده‌های دامی در بندر امام

زمان مطالعه: 1 دقیقه

ذخیره ۸۵۰ هزار تُن نهاده‌های دامی در بندر امام

 

حمید بدوی در گفتگو با خبرنگار مرین‌پرس با بیان اینکه تخلیه، بارگیری و حمل نهاده‌های دامی از بندر امام توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و ریلی ادامه دارد افزود: حجم زیادی از نهاده‌های دامی به صورت یکسره و بدون انتقال به انبار‌های بندر امام انجام می‌شود.

وی گفت: مجموع ذخایر نهاده‌های دامی در بندر امام تا خرداد ماه سال آینده پاسخگوی نیاز کشور است.

بدوی با بیان اینکه واردات نهاده‌های دامی طبق برنامه و روال عادی توسط شرکت پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی در حال انجام است افزود: خوشبختانه انبار‌های ذخیره‌سازی نهاده‌های دامی کامل شده‌اند و بر حسب ضرورت کشتی‌های حامل نهاده‌های دامی در سایر بنادر کشور تخلیه و ترخیص می‌شوند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان در ادامه افزود: تاکنون بیش از ۱۱.۶ میلیون تُن کالای اساسی و دامی مورد نیاز کشور از طریق بندر امام وارد کشور شده است.

حدود ۹۰ درصد حجم کالا‌های اساسی به صورت فله از طریق بندر امام واقع در خور موسی وارد کشور می‌شود.

ظرفیت سالانه تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی و غیرنفتی در بندر امام ۵۰ میلیون تن است. این بندر راهبردی و استراتژیک دومین بندر بزرگ عملیاتی جمهوری اسلامی ایران پس از بندر شهید رجایی در استان هرمزگان است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گلایه‌ یک فعال صنعت سنگ از خواب ۳.۵ سال پروژه کارخانه سنگ چابهار + پاسخ منطقه آزاد

ش اسفند 9 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه یک فعال صنعت سنگ‌ در سال ۱۳۹۶ تصمیم گرفت با احداث یک کارخانه سنگ‌بری در منطقه آزاد چابهار با هدف توسعه صادرات باکیفیت و برندسازی کیفیت محصول ایرانی، نام ایران را در میان پنج تولیدکننده برتر صنعت سنگ قرار دهد اما پس از گذشت بیش از […]

همچنین بخوانید: