مانور جستجو و نجات دریایی در بندرشهید حقانی بندرعباس برگزار می شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

اسماعیل مکی زاده روز دوشنبه در نشست آخرین هماهنگی های لازم و تشریح سناریوی مانور جستجو و نجات دریایی که با حضور نمایندگان ارگان ها و ارگان های دریایی اظهارداشت: این مانور همه ساله به منظور ارتقاء سطح ایمنی و هماهنگی بیشتر ارگانها در مواجهه با شرایط اضطرار مانورهای جستجو و نجات دریایی در پهنه های آبی استان هرمزگان برگزارمی شود که مانور برنامه ریزی شده به تولید اداره کل بنادر و دریانوردی و مشارکت دستگاههای متولی به طور همزمان از هوایی و دریا برگزار می شود.
وی بر ضرورت بهره گیری از کلیه امکانات هوایی، دریایی و خشکی شرکت کنندگان در این مانور تاکید کرد و گفت: در این مانور تلاش می شود آخرین فناوری های ارگانها در بحث جستجو و نجات دریایی مورد ارزیابی و آزمون قرار گیرد.
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن قدردانی از مشارکت تمامی ادارات در مباحث آموزشی، برگزاری مانور و همچنین جستجو و نجات دریایی در طول سال به تشریح مزایای برگزاری مانور جستجو و نجات و بهره گیری از ابزار و ادوات دستگاههای متولی و NGO  در شرایط اضطرار و بحران پرداخت.
مکی زاده مهم ترین دستاورد این مانور را اطمینان بخشی مردم از آمادگی دستگاهها در مواجهه با مخاطرات دریایی و همچنین هماهنگی بین دستگاهی در رویارویی با شرایط اضطرار عنوان کرد.
 این نشست هماهنگی با حضور نمایندگان ارگانهای دریایی و مسوولینی از ستاد مدیریت بحران استانداری و یگانهای آتش نشانی، حلال احمر و اورژانس استان به منظور بازخوانی سناریوی مانور و تشریح وظایف هر یگان در محل بندر شهید حقانی بر گزار شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پهلوگیری دو کشتی حامل ۴۳ هزار تن روغن خام در بندر امام

د اسفند 11 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه   امید جهان نژادیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مرین‌پرس افزود: محموله این دو کشتی اقیانوس پیما پس از انجام تشریفات گمرکی، استاندارد و بهداشت توسط تانکر به کارخانه‌های تصفیه روغن در سراسر کشور ارسال می‌شود. وی گفت: هم اکنون ۷۹ هزار تن روغن خام خوراکی […]

همچنین بخوانید: