متانول سوخت آیدئال قانون IMO ۲۰۲۰

زمان مطالعه: 1 دقیقه

متانول سوخت ایده آیده‌آل قانون IMO ۲۰۲۰

 

به گزارش گروه بین‌الملل مرین‌پرس، این مؤسسه با انتشار گزارشی اعلام کرد: با تست و آزمایش سوخت متانول توسط گروه‌های تحقیقاتی این مؤسسه در اقصی نقاط دنیا نتایج حاصله نشان می‌دهد این نوع سوخت دارای کمترین میزان SOX، NOX، ذرات معلق (PM) و همچنین کمترین میزان گاز‌های گلخانه‌ای بوده به همین جهت با مقررات و قوانین سازمان بین‌المللی دریانوردی IMO، اتحادیه اروپا و آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا کاملاً مطابقت دارد و سوخت ایدئال نه تنها  برای حمل و نقل دریایی بلکه سایر بخش‌های حمل و نقلی نیز محسوب می‌شود.

مؤسسه ABS در ادامه به جامعه دریایی  پیشنهاد کرد گرایش خود را نسبت به استخراج و ذخیره سازی این نوع سوخت بیشتر کنند، زیرا روش‌های فرآوری آن  نیز نسبت به برخی سوخت‌های دیگر کمتر است.

مؤسسه ABS در پایان این گزارش اعلام کرده است: پیشنهاد می‌شود شرکت‌های کشتی سازی و سازندگان موتور‌آلات کشتی‌ها نسبت به تولید موتو‌های سازگار با این نوع سوخت اقدامات لازم را به عمل آورند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تشریح برنامه های سازمان بنادر در توسعه سواحل مکران/یک بندر بزرگ تجاری در محدوده جاسک ایجاد می شود/ افزایش ظرفیت بندر چابهار؛ از 8 به 30 میلیون تن در فاز دوم طرح توسعه بندر/ توسعه ظرفیت زیربنایی و تامین ناوگان در حوزه گردشگری دریایی در دستور کار

د اسفند 11 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تشریح برنامه های این سازمان در توسعه سواحل مکران، تاکیدکرد: توجه ویژه به مقوله زیربنا، روبنا و تجهیزات بنادر تجاری در طول این سواحل، در دستورکار قرار دارد.  محمد راستاد در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی […]
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد، گردشگری دریایی، سواحل مکران

همچنین بخوانید: