دغدغه های ملی پوش بادبانی با تعویق مجدد انتخابی المپیک

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ملی پوش قایقرانی بادبانی ایران گفت: تغییر زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک روی عملکرد تاثیرگذار است اما من تلاش می کنم این شرایط مشکلی برایم پیش نیاورد.

احمد احمدی در گفتگو با مرین‌پرس درباره ی لغو برگزاری مسابقات قایقرانی بادبانی انتخابی المپیک در قاره آسیا بیان کرد: مسابقات قرار بود در امارات برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا امارات انصراف داد. فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا نیز به دنبال  پیدا کردن میزبان جدید هستند اما تاکنون چیزی اعلام نکرده اند. فعلا منتظریم ببینیم چه زمانی تکلیف برگزاری مسابقات مشخص می شود.

احمدی در پاسخ به این پرسش که لغو ناگهانی مسابقات انتخابی المپیک چه اندازه به برنامه ریزی او برای رسیدن به اوج آمادگی آسیب می زند، تصریح کرد: شرایط پیش آمده قطعا روی تمرینات تاثیر می گذارد. ورزشکار نمی تواند در یک سال چندین مرتبه در اوج آمادگی باشد و این وضعیت در عملکرد تاثیر می گذارد. من در این شرایط تلاش می کنم  با افراد با تجربه مشورت کنم تا مشکلی برایم پیش نیاید اما در کل شرایط سختی است چون چندین مرتبه است که  در اوج قرار می گیرم اما مسابقه برگزار نمی شود.
او در مورد برنامه تمرینی خود تا تعیین مجدد میزبان مسابقات انتخابی المپیک گفت: باشگاه ها در والنسیا اسپانیا بسته بود و من تمرینات دریا را انجام می دادم. متاسفانه هفته پیش دستم را در حین تعمیر قایق بریدم که چون میزان بریدگی زیاد است، فعلا تمرینات دریا را کم کرده ام. از هفته دیگر باشگاه ها باز می شود و کار با وزنه را شروع می کنم. 
ملی پوش بادبانی در مورد تامین هزینه های تمرین در  اسپانیاتاکید کرد:  تامین هزینه ها با این شرایط ارزی در این مدت به من فشار آورده است و همه این سختی ها را به خاطر آینده بادبانی تحمل می کنم تا راه برای نسل بعدی باز شود. من کاملا شرایط اقتصادی  فدراسیون را درک می کنم و از آقای سهرابیان ، وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک تشکر می کنم که از من حمایت می کنند تا در اسپانیا به تمریناتم ادامه دهم. بهمن تدین رییس هیات مهاباد نیز  تا الان از من حمایت کرده است هر چند که شرایط مالی او هم خیلی جالب نیست اما با این حال دارد تلاش می کند که به قایقرانی ایران کمک کند. 
انتهای پیام 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ربات نجات غریق خودران ساخته شد

چ اسفند 13 , 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه یک ربات جدید ساخته شده که قادر است برای نجات فرد در حال غرق شدن اقدام کند و با رفتن به عمق آب و بالا آوردن افراد و رساندن آنها به ساحل، آنها را نجات دهد. به گزارش مرین‌پرس و به نقل از نیو اطلس، با […]
ربات نجات غریق خودران ساخته شد

همچنین بخوانید: