دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد منصوب شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس به نقل از ایسنا، در حکم انتصاب حمیدرضا مومنی ازندریانی آمده است:   

نظر به تخصص، دانش و توانمندی‌های ارزنده جنابعالی و در اجرای مفاد تبصره ماده (۲۳) قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به موجب این حکم به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب می‌شوید. 

با توجه به نقش کلیدی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی در رشد و توسعه اقتصادی کشور، اجرای برنامه‌های دولت دوازدهم و تولید و اشتغال، امید است با اتکال به خداوند متعال و با همکاری مدیران مناطق آزاد و کارشناسان و صاحبنظران این حوزه در ایفای وظایف و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شورای یاد شده موفق و مؤید باشید. توفیق و سربلندی شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان مسئلت می‌نمایم. 
حمیدرضا مؤمنی ازندریانی پیش از این مشاغل مختلف مدیریتی از جمله معاونت برنامه ریزی و اداری مالی استانداری خراسان، مشاورت استانداران همدان و خراسان رضوی، مدیر کلی امور اقتصادی استانداری های وزارت کشور، مدیر عاملی شرکت کویر تایر و ریاست هیات مدیره و مدیر عاملی سازمان منطقه آزاد قشم را عهده دار بوده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهره‌برداری از ۲۷ پروژه در بنادر هرمزگان و بوشهر

پ اسفند 14 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از بهره‌برداری ۲۷ پروژه در بنادر هرمزگان و بوشهر به ارزش ۲۱.۸ میلیون یورو و ۴۰۵۳ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش مرین‌پرس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا اله‌یار با […]

همچنین بخوانید: