ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور به ۲۸۰ میلیون تن افزایش یافت

زمان مطالعه: 1 دقیقه

ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور به ۲۸۰ میلیون تن افزایش یافت

 

به گزارش خبرنگار مرین‌پرس از بوشهر، محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در بوشهر جایگاه استان بوشهر را در عرصه دریانوردی و کشتیرانی را مهم دانست و اظهار داشت: بندر بوشهر در عرصه تجارت دریایی از پیشینه و جایگاه مهمی برخوردار و در این راستا توسعه زیرساخت‌های بندری مورد توجه قرار گرفته است.

وی، با اشاره به افزایش توسعه زیرساخت بندری بوشهر گفت: افزایش پست‌های اسکله، لایروبی بندر، افزایش تناژ کشتی و پذیرش شناور‌ها در بنادر استان بوشهر در سال‌های اخیر اتفاق افتاده است.

وزیر راه و شهرسازی از افزایش صادرات از بندر بوشهر خبر داد و بیان کرد: در ۱۱ ماه امسال صادرات از بنادر استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش یافته است.

اسلامی افزایش تخلیه و بارگیری  کالا در بنادر کشور را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: قبل از دولت یازدهم و دوازدهم ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور ۱۸۰ میلیون تن بود که اکنون به ۲۸۰ میلیون تن افزایش یافته است.

وی، با بیان اینکه بخشی از افزایش ۱۰۰ میلیون تنی افزایش تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوده است از افزایش صادرات در کشور خبر داد و تصریح کرد: عملکرد ۱۱ ماهه امسال نشان می‌دهد صادرات کالا از بنادر کشور هفت درصد افزایش یافته و این روند ادامه دارد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اختصاص نشان ویژه و لوح برتر جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار به مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ( ایزوایکو )

پ اسفند 14 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه ایزوایکو به عنوان قطب صنعت دریایی کشور  در دومین دوره برگزاری جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار در مرکز همایش های بین المللی رایزن و براساس رای هیات داوران به دلیل توجه به مشتری مداری به عنوان یک اصل مدیریتی و اهتمام جلب رضایت مشتریان با […]

همچنین بخوانید: