توقیف شناور صیادی متخلف در آب‌های شمالی خلیج فارس

زمان مطالعه: 1 دقیقه

توقیف شناور صیادی متخلف در آب‌های شمالی خلیج فارس

 

سرهنگ محمدعلی موسیوند در گفتگو با خبرنگار مرین‌پرس افزود: در راستای مقابله با صیادان غیرمجاز و قاچاقچیان منابع آبزیان، مأموران پایگاه دریابانی آبادان هنگام کنترل شناور‌های عبوری در آب‌های شمال غرب خلیج‌فارس یک فروند شناور صیادی را که به شکل غیرقانونی نسبت به صید آبزیان دریایی اقدام می‌کرد شناسایی و توقیف کردند.

وی با اشاره به موفقیت ماموران دریابانی در کنترل صیادان غیرمجاز در آبراهه‌های خوزستان، افزود: مأموران در بازرسی از شناور مقدار یک هزار و ۶۰ کیلوگرم انواع ماهی دریایی را که به شکل غیرقانونی و با تور‌های غیرمجاز صید شده بود، کشف  و ضبط کردند.

فرمانده پایگاه دریابانی آبادان ارزش تقریبی این مقدار ماهی صید شده را بالغ‌ بر ۸۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: مالک این شناور صیادی متخلف پس از سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

صید غیرمجاز، قاچاق آبزیان دریایی به کشور‌های حاشیه خلیج فارس، ورود شناور‌های بیگانه به صیدگاه‌ها، فعالیت صیادان فاقد پروانه، سنگینی ناوگان صیادی و صید در فصل ممنوعیت از چالش‌های اصلی صید و صیادی در خوزستان است.

سالانه ۴۵ تا ۴۷ هزار تن ماهی و میگو در صیدگاه‌های شمال غرب خلیج فارس صید می‌شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پرواز این کشتی مردم را شوکه کرد (+فیلم)

ش اسفند 16 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، این عکس‌ها را یک رهگذر به نام دیوید موریس از ساحل کورنوال در جنوب‌غرب انگلستان از یک کشتی گرفته است.  دیوید بارنی، کارشناس هواشناسی این خطای دید را ناشی از یک پدیده نادر جوی می‌داند که باعث انحنای نور می‌شود. دیوید بارنی گفت: “این […]

همچنین بخوانید: