ضرورت نگرش انقلابی نیروهای انسانی در دستگاه‌های اجرایی/ تقدیر از عملکرد هسته گزینش سازمان بنادر/ چابک سازی و به روزآوری روند گزینش سازمان بنادر

زمان مطالعه: 2 دقیقه



معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: هسته های گزینش در سازمان‌ها و شرکت‌های تابع وزارت راه و شهرسازی در بحث چیدمان و انتخاب منابع انسانی مورد نیاز، باید دو رویکرد تعهد و مهارت را توامان مد نظر قرار دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نعمت الله ترکی در هفدهمین نشست دبیر واعضای هیات مرکزی گزینش این وزارتخانه که  با حضور محمد راستاد؛ معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و اعضای هسته گزینش در  سازمان بنادر برگزار شد؛ خاطرنشان کرد: اصول و فرآیند گزینش نیروی انسانی و همچنین توسعه منابع انسانی در ارگان‌های تابع وزارت راه، باید با رویکردهای اعلام شده توسط مقام معظم رهبری، منطبق باشد.

دبیرهیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی با تأکید بر این نکته که فعالیت‌ها در حوزه وزارت راه باید مورد رضایت‌مندی مردم باشد، اظهارداشت: هرچه نظام گزینشی در دستگاه‌های دولتی، موثر‌تر و کارآمدتر عمل کند، قطعا انتخاب‌ها و انتصاب‌ها در این حوزه، با دقت بیشتری صورت می‌گیرد و این فرآیند، به خدمت رسانی بهتر به مردم منجر خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: بسیار حایز اهمیت است که مجموعه  فرآیند انتخاب، انتصاب و توسعه منابع انسانی، بر اساس دو رویکرد ارزیابی نگرش و پایش تقوا، مبنتی بر توصیه‌های مقام معظم رهبری، منطبق باشد.

همچنین محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ضمن تشکر از تلاش های هیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی در راستای چابک سازی و  به روزآوری روند گزینش در این سازمان گفت: سازمان بنادر و دریانوردی با ظرفیت بالای نیروی انسانی با تعامل و همکاری هیات مرکزی گزینش و هسته گزینش سازمان با جذب نیروی انسانی متخصص در راستای منویات مقام معظم رهبری و سند راهبردی وزارتخانه قدم بر می دارد.

در ادامه این نشست سیدمحمدرضا هاشمی نیا؛ مدیر کل هیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد هسته گزینش سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: در فرآیند گزینش مصاحبه و جذب افراد به دنبال ارائه مدل مناسب سنجش و شناخت شخصیت افراد از طریق روش های نوین روانشناسی هستیم.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چین به دنبال "راه ابریشم قطبی" تا سال 2025

ش اسفند 16 , 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه چین در برنامه پنج ساله جدید 2021-2025 خود که روز جمعه منتشر شد، اعلام کرد که این کشور می خواهد “جاده ابریشم قطبی” را احداث و به طور فعال در توسعه مناطق قطب شمال و قطب جنوب مشارکت کند. چین در سال 2018 […]
چین به دنبال "راه ابریشم قطبی" تا سال 2025

همچنین بخوانید: