تخریب 12 سازه غیر مجاز دریایی در نوار ساحلی نوشهر در سال جاری

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران اعلام کرد: از آغاز سال جاری تاکنون 12 سازه غیر مجاز دریایی در سواحل نوشهر تخریب و جمع آوری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمدتقی انزان پور با بیان اینکه اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران در راستای انجام وظایف حاکمیتی خود در دریا و صیانت از نوار ساحلی، نسبت به قلع و قمع   سازه های غیرمجاز اقدام کرد، افزود: با قلع و قمع سازه های یاد شده و رفع تصرف کامل آنها، اراضی ساحلی جهت بهره برداری در اختیار عموم قرار گرفت.

گفتنی است براساس بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ و ماده واحده مصوب ۱۳۸۷ مجلس ، ساخت و ساز بدون مجوز یا خارج از مجوز سازمان بنادر و دریانوردی در دریاها و رودخانه های قابل کشتیرانی ممنوع است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعلام فرصت‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر شهید بهشتی چابهار/ مشارکت در ساخت و تجهیز فاز 2 تا 5 طرح توسعه بندر چابهار/ ایجاد صنایع پایین دستی پتروشیمی/ سوخت‌رسانی و خدمات‌رسانی به کشتی‌ها/ احداث پایانه ویژه ترانزیت و سواپ فراورده‌های نفتی

ی اسفند 17 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، با اشاره به سرمایه گذاری های صورت گرفته از سوی بخش خصوصی در بندر شهیدبهشتی چابهار، فرصت های موجود برای سرمایه گذاری در این بندر را اعلام کرد. بهروز آقایی در گفت و گو با پایگاه […]
بهروز آقایی،فرصت‌های سرمایه گذاری،بندر شهید بهشتی چابهار،بخش خصوصی

همچنین بخوانید: