مسافران دو کشتی ورودی از امارات متحده عربی به بندرلنگه قرنطینه شدند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مسافران دو کشتی ورودی از امارات متحده عربی به بندرلنگه قرنطینه شدند

به گزارش  مرین‌پرس، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با مثبت شدن نتیجه تست کرونای  تعدادی از مسافران ورودی دو کشتی از امارات متحده عربی به بندرلنگه همه مسافران آن دو کشتی در شهرستان‌های محل اقامتشان قرنطینه خانگی شدند.

فاطمه نوروزیان افزود: همه مسافران این دو کشتی جواب کتبی آزمایش منفی کرونا از کشور امارات به همراه داشتند یا مدعی بودن که نتیجه آزمایششان در امارات منفی شده است.

وی گفت: شمار مسافران یکی از این کشتی‌ها سی نفر بود که در آزمایش کرونا که در بندر لنگه از این افراد گرفته شد، هشت نفر کرونا داشتند و کشتی دیگر نیز ۶۹ مسافر داشت که نتیجه آزمایش کرونای هفت نفرشان در بندرلنگه مثبت شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: هیچ یک از این افراد کرونای انگلیسی نداشتند و اکنون همه مسافران این دو کشتی در شهرستان‌های محل اقامتشان در استان‌های فارس و هرمزگان قرنطینه و زیر نظر مراکز بهداشتی هستند.

نوروزیان گفت: کرونای همه این افراد مبتلا از نوع بدون علامت بود و برای اطمینان از انتقال ندادن به دیگران همه مسافران قرنطینه شده‌اند.

وی افزود: کارکنان شبکه بهداشت و درمان در مبادی ورودی بنادر و فرودگاه‌های هرمزگان از مسافران ورودی به کشور آزمایش کرونا می‌گیرند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در هفدهمین روز از اسفندماه یک آقای ۶۸ ساله از بندرعباس بر اثر کرونا جان باخت و شمار کل جانباختگان این بیماری در هرمزگان به هزار و ۳۲ نفر رسید.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مناطق ساحلی خوزستان بر روی گردشگران بسته شد

د اسفند 18 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش خبرنگار مرین‌پرس، ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام کرد همه مناطق ساحلی، رودخانه‌ای و آبراهی خوزستان از نیمه اسفند تا ۲۵ فروردین سال ۱۴۰۰ پذیرای مسافران و گردشگران نخواهد بود. از فرمانداران شهر‌های ساحلی خوزستان خواسته شده با همکاری دستگاه‌های اجرایی، پلیس راه […]

همچنین بخوانید: