موضوعات: سیاسی نظامی

هر گونه تهدید با پاسخ دندان شکن روبه‌رو می‌شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مرین‌پرس، امیردریادار حسین خانزادی روز دوشنبه در نشست هم افزایی فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه اظهار داشت: امنیت حاکم در مناطق خیلج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان با حضور پیوسته و مقتدرانه نیروهای دریایی ارتش و سپاه بوجود آمده است.

وی ادامه داد: همگرایی و هم افزایی بین ۲ نیروی دریایی ارتش و سپاه را بسیار مهم است و این تعامل‌ها موجب خنثی شدن اقدمات ناامن کننده کشورهای فرامنطقه ای و حفظ امنیت خواهد شد.

وی اضافه کرد: مدتی قبل که افتخار شرف یابی محضر فرماندهی معظم کل قوا را داشتم، ایشان از همدلی و وحدت بین دو فرمانده و دو نیروی دریایی ارتش و سپاه بسیار احساس رضایت و خشنودی داشتند.

دریادار تنگسیری: دشمنان مبهوت اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران هستند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در این نشست اظهار داشت: امروز همگرایی، یکدلی و وحدت بین ۲ نیروی دریایی ارتش و سپاه از بالاترین تا پایین ترین سطوح وجود دارد و این هم افزایی و یکپارچگی مایه افتخار برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

دریادار علیرضا تنگسیری افزود: مسیر وحدت، همدلی و هم افزایی با همرزمانمان در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هرگز قطع نخواهد شد و ظرفیت و تعامل‌های بسیار خوبی در حوزه‌های عملیاتی، اطلاعاتی و آموزشی بین دو نیرو وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: بحمدالله امروز شاهد آن هستیم که دشمنان جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا در برابر این اقتدار دریایی مبهوت مانده‌اند.

در این دیدار تفاهم نامه آموزشی، اطلاعاتی و تحقیقاتی فی‌مابین دو نیروی دریایی ارتش و سپاه امضا شد.

منبع

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت