سرمایه گذاری 82 میلیارد دلاری هند در بنادر این کشور

زمان مطالعه: 1 دقیقه



نخست وزیر هند گفت: حدود 574 پروژه مرتبط با بنادر با سرمایه گذاری بیش از 82 میلیارد دلار برای اجرا تا سال 2035 درنظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از نیوز تو سی، نخست وزیر نارندرا مودی در نشست دریانوردی هند خواستار تعهدات گسترده دولتی و خصوصی برای بهبود زیرساخت های تجارت دریایی این کشور شد و افزود: حدود 574 پروژه با هزینه 82 میلیارد دلار در پروژه “ساگرمالا” برای اجرا تا سال 2035 درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به حضور سرمایه گذاران خارجی دراین پروژه ها اظهارداشت: وزارت بنادر هند 30 میلیارد دلار فرصت سرمایه گذاری دیگر برای حدود 400 پروژه مختلف شناسایی کرده است؛ این برنامه ها شامل توسعه انرژی های تجدیدپذیر برای تأمین بیش از نیمی از انرژی مورد نیاز بنادر هند تا سال 2030 است. ما مشوق سرمایه گذاری خصوصی در بنادر هستیم.

نخست وزیر هند همچنین بر سرمایه گذاری های دولت خود در حمل و نقل در آبراه های داخلی تأکید کرد و گفت: دولت هند قصد دارد به تقویت ناوبری داخلی ادامه دهد. برنامه ریزی جدید دولت هند برای تقویت حمل و  نقل در آبراه های داخلی این کشور با این حجم در کشور هند بی سابقه خواهد بود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تخلیه 14 میلیون تن کالاهای اساسی در بندر امام(ره) از ابتدای ۹۹ / افزایش 30 درصدی سهم حمل و نقل ریلی

د اسفند 18 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه از ابتدای سال جاری تا نیمه اسفندماه با ورود 241 فروند کشتی حامل کالاهای اساسی به بندرامام (ره) نزدیک به 14 میلیون تن کالای اساسی تخلیه شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عادل دریس؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی […]
عادل دریس،تخلیه،کالاهای اساسی ،بندر امام(ره)

همچنین بخوانید: