اختصاص هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به شیلات گلستان و چند خبر کوتاه

زمان مطالعه: 2 دقیقه

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل شیلات گلستان گفت: امسال هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرایی شدن طرح‌های جهش تولید شیلات استان در قالب تسهیلات بانکی اختصاص یافت.

محمدرضا اشرفی افزود: امسال علاوه بر تسهیلات بانکی، ۲۰۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان در قالب جهش تولید برای فراهم کردن زیرساخت‌های فاز اول مجتمع میگو گمیشان اختصاص داده شد.

**

سیدسعید جباری دادستان گالیکش از کشف هزار و ۸۰۰ کیلوگرم روغن مایع بدون مجوز در این شهرستان خبر داد و گفت: این محموله که با ۲ دستگاه خودروی کامیونت و سواری از گرگان به گالیکش حمل شده بود به دلیل نداشتن مجوز با همکاری قرارگاه هفده ربیع شهرستان شناسایی و توقیف شد.

**

اردوی تیم ملی والیبال ساحلی از ۱۹ تا ۲۶ اسفند در بندرترکمن برگزار می شود.

نفرات منتخب این اردو به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می شوند.

**

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت: ۱۷۰ محله پرخطر از نظر وقوع جرایم خشن در استان شناسایی شد.

حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی افزود: برنامه‌های پیشگیرانه برای کاهش جرایم خشن در این محله‌ها تدوین و سال آینده اجرایی می‌شود.

**

سرهنگ محمدرضا میردار، جانشین فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: ماموران با شناسایی و دستگیری ۲ توزیع کننده مواد محترقه، ۱۱ هزار و ۲۰۰ عدد انواع مواد آتش‌زا را کشف کردند.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: در پی وقوع یک مورد آتش سوزی عمدی خودروی پراید و تیراندازی به سمت منزل فردی در یکی از روستاهای این شهرستان، پیگیری موضوع در دستورکار قرار گرفت.

سرهنگ محمود علی فر افزود: با حضور به موقع ماموران و نیروهای امدادی آتش خاموش و با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه شرور سابقه دار دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: متهم که سوابق متعددی از جمله شرارت و تیراندازی دارد و در تحقیقات پلیس انگیزه خود از این بزه ارتکابی اختلافات قبلی با شاکی عنوان کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دریای خزر آرام برای صیادی

د اسفند 18 , 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، مدیر کل هواشناسی گیلان گفت : دریای خزر با ارتفاع موج 30 تا 60 سانتی متر‌، امروز و فردا برای دریانوردی و صیادی مناسب است.    محمد دادرس افزود : صیادان پیش از آغاز صید ، از آخرین وضعیت هوا و دریا آگاه شوند. منبع

همچنین بخوانید: