فرماندهان نیروهای مسلح باید الگویی برای زیردستان خود باشند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

حجت الاسلام مظفری نژاد در گردهمایی معاونین، فرماندهان مناطق نداجا مطرح کرد؛

فرماندهان نیروهای مسلح باید الگویی برای زیردستان خود باشند


رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه تمام فرماندهان و خانواده‌های نیروی دریاییی ارتش  باید به اخلاقیات و حفظ ظواهر اسلامی توجه ویژه کنند، گفت: باید فرماندهان نیروهای مسلح برای زیردستان خود الگو باشند

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش؛ حجت الاسلام محمد مظفری نژاد در گردهمایی معاونین، فرماندهان مناطق و پایگاه های فرماندهی های مستقل نداجا که در ستاد فرماندهی نیروی دریایی برگزار شد، با اشاره به اینکه رعایت همدلی و هماهنگی از ارکان مهم در بین فرماندهان است اظهار کرد: لازمه ی موفقیت در پیشبرد اهداف سازمانی،اتحاد، هماهنگی و همدلی بین کارکنان است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا با اشاره به نقش محوری نماز جماعت در تعالی دینی،فرهنگی و سیاسی جامعه، عنوان کرد: نمازهای جماعت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و درمانی در مساجد و نمازخانه های مناطق نیروی دریایی ارتش باید به بالاترین سطح خود برگزار شود.

حجت الاسلام مظفری نژاد حفظ اخلاق در بین فرماندهان را امری لازم دانست و گفت: ظواهر اسلامی باید در بین فرماندهان و خانواده های نیروی دریایی ارتش حکم فرما باشد و فرماندهان نیروهای مسلح باید الگویی برای زیردستان خود باشند.

حجت الاسلام مظفری نژاد در پایان با اشاره به شروع جلسات آگاهسازی سیاسی با موضوع انتخابات در مناطق نیروی دریایی ارتش، گفت: انتخابات پیش‌رو با توجه به شرایط کشور بسیار حائز اهمیت است و مردم علاوه بر حضور پرشور در انتخابات باید در رای خود دقت کنند تا شخصی انتخاب شود که بتواند کشور را به خوبی اداره کرده و بین قوای سه گانه هماهنگی لازم را ایجاد کند و بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری، شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح وظیفه ی شرعی و قانونی مردم می باشد.



منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اولین هاورکرافت بومی به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود

د اسفند 18 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه فرمانده نیروی دریایی ارتش: اولین هاورکرافت بومی به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود امیر دریادار خانزادی از الحاق اولین هاورکرافت ساخت کشور به ناوگان نیروی دریایی ارتش، توسط متخصصین جوان ایرانی در سال آینده خبر داد. به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش،  امیر دریادار […]

همچنین بخوانید: