تکریم از شهدا و خانواده‌های معظم آنان بعنوان یک فریضه و تکلیف، بر همگان واجب است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

حجت الاسلام و المسلمین محمد مظفری نژاد:

تکریم از شهدا و خانواده‌های معظم آنان بعنوان یک فریضه و تکلیف، بر همگان واجب است


رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا یک ارزش است، گفت: تکریم از شهدا و خانواده‌های معظم آنان بعنوان یک فریضه و تکلیف، بر همگان واجب است

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش ، حجت الاسلام والمسلمین مظفری نژاد بهمراه امیر دریادار دوم شفقت رودسری فرمانده قرارگاه مقدم نداجا ناوگان جنوب و امیر دریادار دوم تذکرفرمانده منطقه یکم نداجا با حضور در منزل مادر شهیدان منصور و اسماعیل فرخی نژاد در بندرعباس با وی دیدار کردند.

حجت الاسلام مظفری نژاد گفت: احترام جامعه اسلامی نسبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان‌دهنده پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

وی با تأکید بر این که تکریم شهدا و خانواده شهدا به عنوان یک فریضه و تکلیف بر همگان واجب است، افزود: در آموزه‌های دینی، سیره اهل‌بیت(ع) و سیره بزرگان بر تکریم خانواده شهدا تأکید شده و باید به عنوان یک فریضه به آن نگاه کرد.

ریس اداره عقیدتی سیاسی نداجا امنیت، آرامش و اقتدار امروزه نظام اسلامی را مرهون جانفشانی شهیدان دانست و تأکید کرد: شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جانشان بود، در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

وی ضمن تجلیل از  تربیت مذهبی و مکتبی این شهیدان، روایت زندگی این خانواده مکرم و شهدای ارزشمندی که به انقلاب تقدیم نموده‌اند را درس بزرگی برای جامعه و به ویژه خدمت‌گزاران و مسئولین نظام دانست.

شایان ذکر است شهید منصور فرخی نژاد در ۱۲ مهرماه ۱۳۶۲، در یک عملیات شناسایی به فیض شهادت نائل گردید و پیکر پاکش را در گلزار شهدای بندر عباس به خاک سپردند.



منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بنادر برزیل در مسیر دیجیتالی شدن/ آغاز خصوصی سازی بنادر برزیل

چ اسفند 13 , 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه شرکت پورت اکسچنج برای سرعت بخشیدن به دیجیتال سازی و توسعه رویکردی درمورد خدمات ورود و پهلوگیری کشتی ها، با بنادر برزیل همکاری می کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از پورت استراتژی، همکاری شرکت پورت اکسچنج […]
بنادر برزیل، مسیر دیجیتالی شدن،خصوصی سازی

همچنین بخوانید: