امیر دریادار خانزادی روز نیروی هوایی ارتش را تبریک گفت

زمان مطالعه: 1 دقیقه

فرمانده نیروی دریایی ارتش طی پیامی به امیر سرتیپ نصیرزاده، فرا رسیدن 19 بهمن، روز نیروی هوایی ارتش را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، متن پیام بدین شرح است؛

همرزم ارجمند امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

 فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

 سلام و علیکم

 با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان جنگ تحمیلی، رشادت‍های بی نظیری از خود نشان داد که به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) برای جهانیان بهت آور بود. دهه فرخنده فجر و سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بار دیگر مجالی است که یاد همه رزمندگان و رزم شجاعانه تیزپروازان و قهرمانان نیروی هوایی را گرامی بداریم.

19 بهمن ماه 1357 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و افتخاری بزرگ برای نیروی هوایی و نشان سرافرازی همه ارتشیان است که به عنوان یک حماسه جاویدان برای نسل های آتی متجلی و منور خواهد ماند.

اینجانب از سوی خود و همه همرزمانم در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامیداشت این روز باشکوه، توفیقات روزافزون حضرتعالی و تمامی عقابان تیز پرواز و کارکنان غیور و ولایتمدار این نیروی الهی را در راه اهداف آرمانی انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند متعال و تحت شعاع پر برکت حضرت ولی عصر (عج) و رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) مسئلت می نمایم.


فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار حسین خانزادی

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تداوم شرایط نامساعد جوی در آب‌های شمالی خلیج فارس

ی بهمن 19 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه محمد سبزه زاری در گفتگو با خبرنگار مرین‌پرس افزود: براساس نقشه ها و مدل های هواشناسی‌، آب‌های شمال خلیج فارس مواج و توفانی است. وی گفت: تا روز دوشنبه شرایط جوی در آب‌های شمالی خلیج فارس نامساعد است و سفرهای دریایی نیز خطرآفرین است. مدیرکل هواشناسی […]

همچنین بخوانید: