رسالت مادری، با شکوه‌ترین هنرنمایی یک زن است/ تقويت و تحكيم بنيان خانواده از اهداف دوره‌های بصیرت در ارتش است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش:

رسالت مادری، با شکوه‌ترین هنرنمایی یک زن است/ تقويت و تحكيم بنيان خانواده از اهداف دوره‌های بصیرت در ارتش است


آیین اختتامیه سوین دوره بصیرت ویژه کارکنان و خانواده‌های مرکز فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نیروی دریایی ارتش با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد مظفری نژاد در رشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، حجت الاسلام مظفری نژاد در آیین اختتامیه سومین دوره بصیرت ویژه کارکنان و خانواده های مرکز فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) این نیرو در رشت ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مادر به نقش اصلی زنان در خانواده اشاره کرد و گفت: زنان در خانواده دو نقش اصلی دارند، سازندگی، سازماندهی توانایی و کارآیی اعضای خانواده و ایجاد آرامش در خانواده  و نقش دوم، رسالت مادری که با شکوه‌ترین هنرنمایی یک زن است که هیچ کس جز او قادر به انجام آن به نحو احسن نیست و تکامل و رشد مادی و معنوی زنان در پرتو این نقش متجلی و جلوه گر است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و فشار استکبار جهانی افزود: بعد از گذشت 42 سال زنان ما با عفاف و حجاب پاکدامن و مردان ما مردانی مومن متدین و جوانان ما رشید، جوانمرد و ازخود گذشته و ایثارگراند و  هنوز هم که دشمن می خواهد درغالب گروهای مختلف مثل داعش اسلام را لکه دار کند و تنها گروه و تنها کسانی که با ایستادگی از حریم اهل بیت دفاع کردند جوانان این سرزمین بودند و دشمن تلاش زیادی برای نابود کردن این ارزش های دارد و دلیل شکست دشمن، داشتن بصیرت شما خواهران و برادران است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های بصیرت افزود: دوره هاي بصيرت با هدف تقويت و تحكيم بنيان هاي خانواده و افزايش آگاهي آنان از تعاليم اسلامي و جايگاه خانواده در اسلام، براي كاركنان ارتش و خانواده هاي آنان برگزار مي شود و برگزاري چنين دوره هايي باعث افزايش بصيرت و سطح آگاهي خانواده ها شده و زمينه استحكام پيوند زناشويي را ايجاد كرده است.

حجت الاسلام مظفری نژاد تصریح کرد: خانواده نقش اساسی در بالندگی جامعه و شکوفایی استعدادها دارد، خانواده باید به سمت معنویات نزدیک شوند تا جامعه به سمت خودکفایی پیش برود، توجه به کانون خانواده و برگزاری دوره هایی از این دست علاوه بر آگاه سازی و ایجاد شور ونشاط در خانواده در نهایت منجر به توسعه و تعالی جامعه و شکوفایی استعداد ها می شود.

وی با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به سبک الگوی اسلامی در زندگی یادآور شد: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه و همچنین پاسداری از ارزش های اسلامی با تربیت فرزندانی مکتبی و متعهد از تاثیرات خانواده و لزوم توجه و سرمایه گذاری بر این کانون به عنوان مرکز پرورش انسان های متعهد و انقلابی است.

گفتنی است این دوره با دعوت از اساتید مجرب ویژه کارکنان پایور، وظیفه، دانش پژوهان، همسران، دختران و پسران کارکنان این فرماندهی طی3 روز با استقبال بیش از 900 نفر با رعایت پروتکل های بهداشتی در رشت برگزار گردید.



منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سازمان بنادر و دریانوردی زمینه ساز حضور فعالتر بانوان درپذیرش مسئولیت های سازمانی خواهد بود

چ بهمن 15 , 1399
زمان مطالعه: 3 دقیقه به گزارش مرین‌پرس به نقل از روابط عمومی، فاطمه سجادی فر مشاور مدیرکل و مسئول امور بانوان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در اینباره گفت: همزمان با میلاد دخت پیامبر حضرت فاطمه زهرا (س) و روز گرامیداشت مقام زن جلسه ای ویدئو کنفرانسی با حضور […]

همچنین بخوانید: