ارتقاء نرم تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی/ تخلیه و بارگیری بیش از 13 هزار تن شکر طی 24 ساعت

زمان مطالعه: 1 دقیقه



با تدابیر اتخاذ شده به منظور ارتقاء نرم تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی، 13هزار تن شکر طی 24 ساعت در بندر شهید رجایی تخلیه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، منصور خرمشکوه؛ معاون امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: نوسازی خطوط ریلی و انبارهای مسقف با بهره گیری از ابزار و مکنده های پرقدرت روند تخلیه کالاهای اساسی را در این بندر قوت بخشیده است.

وی اظهار داشت: در راستای تامین زنجیره کالاهای اساسی مورد نیاز طی 24 ساعت گذشته 13هزار و 575 تن شکر در پایانه فله بندر شهید رجایی تخلیه شده است.

معاون امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان تأکید کرد: تسریع در عملیات تخلیه کالاهای اساسی و استراتژیک بر اساس دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی انجام می گیرد.

گفتنی است بندر شهیدرجایی که بزرگترین بندر کانتینری کشور و دومین بندر کالاهای غیر کانتینری بعد از بندر امام خمینی (ره) است سهم قابل ملاحظه‌ای در تجارت دریابرد کشور بر عهده دارد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کشف یک کانتینر پر از آیفون ۱۲ در دریا! + فیلم

س اسفند 19 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، یک کانتینر که بر اثر توفان در دریا افتاده بود، کشف شده است.  دریانوردان پس از کشف این کانتینر مشاهده کردند که بار آن، آیفون ۱۲ بوده است. منبع

همچنین بخوانید: