فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان سیرجان دیدار کردند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان سیرجان دیدار کردند


هیئت رئیسه فرماندهی آماد و پشتیبانی و مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی دریایی ارتش مستقر در سیرجان با نماینده ولی فقیه و امام این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، بمناسبت عید سعید غدیر خم، ناخدایکم ستاد علیرضا محمدی فرمانده آماد و پشتیبانی و ناخدایکم تفنگدار عبدالکریم بهادری سرپرست مرکز آموزش وظیفه شهدای نداجا با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر سیرجان  با  حجت السلام والمسلمین سید محمود حسینی دیدار و گفتگو کردند.

 امام جمعه شهر سیرجان گفت: زحمات 23 ساله رسول اکرم (ص)در این رویداد عظیم و بزرگ به ثمر نشست و اسلام راستین در قالب ولایت و امامت تداوم پیداکرد.

وی با گرامیداشت و تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت:اگر رسول خدا (ص)غدیر را افضل اعیاد امت می دانند به واسطه اهمیت این روز بزرگ است که طی آن حجت از جانب حق بر امت تمام شد و غدیر تنها موضوعی است که می تواند مسائل درون امت اسلام را فیصله دهد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان سیرجان بیان کرد: امیدوارم حرکت عظیمی که برای نمایان کردن غدیر در کشور صورت می گیرد منشا رسیدن به آرمانهای بلند اسلام باشد.و اگر غدیر در مسیر خود تداوم پیدا می کرداین واقعه تلخ (عاشورا )اتفاق نمی افتاد

ناخدایکم ستاد علیرضا محمدی گفت: غدیر ولایت حقه علی بن ابیطالب (ع)اثبات می کند و اما عده ای از همان ابتدا قصد داشتند که غدیر خم و به ولایت رسیدن امیر المومنین را انکار کنند واین در حالی است که نه تنها در کتب اهل شیعه بلکه در کتاب اهل سنت هم بر اساس روایات متعدد غدیر اثبات شده است.

 



منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس این استان دیدار کرد

د مرداد 20 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس این استان دیدار کرد  در آستانه چهلمین سال از دفاع مقدس، ناخدا یکم ستاد جعفر تذکر با سرهنگ علیرضا غریبی به مناسبت دیدار و گفت‌وگو کردند. به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، در راستای […]

همچنین بخوانید: