هنرستان وابسته علوم و فنون دریایی در بندرعباس توسعه می یابد/ فارغ التحصیلان در اولویت جذب و اشتغال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در دیدار فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش و مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان مطرح شد؛

هنرستان وابسته علوم و فنون دریایی در بندرعباس توسعه می یابد/ فارغ التحصیلان در اولویت جذب و اشتغال


دریادار دوم مجتبی محمدی گفت: هنرستان وابسته علوم و فنون دریایی با اولویت اشتغال و بکارگیری دانش آموختگان این هنرستان در رشته های مورد نیاز نیروی دریایی ارتش راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش؛ امیر دریادار دوم ستاد مجتبی محمدی در آئین انعقاد تفاهم نامه توسعه هنرستان وابسته علوم و فنون دریایی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش بیان داشت: درصد بالایی از نیروهای نظامی حوزه دریایی ارتش در بندرعباس مستقر هستند که سهم استان هرمزگان در جذب نیروهای متخصص رضایت بخش نیست.

وی افزود: جذب نیروهای بومی مسائل و مشکلات مختلف نیروهای غیر بومی را ندارند و در همین راستا جذب نیروی بومی در اولویت و رویکرد جدید نیروی دریایی قرار گرفته است و برای تحقق این هدف به دنبال توسعه هنرستان علوم و فنون دریایی در ناحیه دو بندرعباس هستیم.

دریادار دوم محمدی ادامه داد: این هنرستان میتواند یکی از منابع مهم تربیت و تأمین نیروی انسانی کارآمد و ماهر در رشته های مختلف مورد نیاز نیروی دریایی ارتش باشد.

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا از اولویت جذب و به کارگیری فارغ التحصیلان این هنرستان در نیروی دریایی ارتش خبر داد و گفت: هنرستان علوم و فنون دریایی ناحیه دو بندرعباس با محوریت رشته های مورد نیاز نیروی دریایی ارتش نظیر دریانوردی، مخابرات و الکترونیک، مکانیک دریایی و غیره در سال جدید اقدام به جذب نیرو می کند و دانش آموختگان این هنرستانها بعد از اخذ دیپلم در اولویت بکارگیری و جذب در نیروی دریایی ارتش قرار دارند.

دریادار دوم محمدی اضافه کرد: نیروی دریایی ارتش می تواند در زمینه فراهم آوردن زیر ساخت ها و تأمین تجهیزات و نیز در اختیار قرار دادن نیروهای متخصصین به آموزش و پرورش یاری رساند تا با همکاری دوجانبه شرایط تربیت نیروی انسانی بومی بیش از پیش مهیا گردد.

موسی دادی زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با تقدیر از دیدگاه آینده نگر و جامع فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: این پنجمین هنرستان علوم و فنون دریایی است که در استان هرمزگان و در راستای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز نیروی دریایی ارتش و بنادر و دریانوردی راه اندازی می شود.

وی افزود: را اندازی این چنین هنرستانهایی در استان هرمزگان با دارا بودن بیش از 900 کیلومتر مرزهای آبی می تواند گام مؤثری در تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه اقتصاد دریا محور باشد.

دادی زاده تصریح کرد: ما از پیشنهاد نیروی دریایی ارتش در ایجاد هنرستان علوم و فنون دریای استقبال میکنیم و در به ثمر رسانیدن این مهم از هیچ کوشش و همکاری دریغ نمی کنیم.

 



منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توضیح روابط عمومی پادگان کوهک در خصوص اظهارات رئیس بنیاد مستضعفان

د مرداد 20 , 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه توضیح روابط عمومی پادگان کوهک در خصوص اظهارات رئیس بنیاد مستضعفان روابط عمومی پادگان کوهک پیرامون اظهارات مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در برنامه زنده «نگاه یک» در خصوص اراضی این پادگان توضیحاتی منتشر کرد. متن توضیحات روابط عمومی پادگان کوهک به این شرح است؛ 1– […]

همچنین بخوانید: