خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

امیر دریادار دوم شفقت رودسری:

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند


آیین تقدیر از اصحاب رسانه استان گیلان با حضور فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی نیروی دریایی ارتش در رشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، آئین تجلیل از اصحاب رسانه استان گیلان، صبح امروز با دعوت از جمعی از خبرنگاران و مسئولین حوزه خبر در این استان، با حضور امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری در مرکز فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی نداجا برگزار شد.

 

دریاداردوم شفقت رودسری ضمن تبریک بمناسبت 17 مرداد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، گفت: ایجاد احساس امنیت در بین مردم کمتر از تامین امنیت در جامعه نیست و خبرنگاران با اطلاع رسانی صحیح فعالیت های خادمان مردم حس امنیت در جامعه ایجاد می کنند.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی نداجا فعالیت اصحاب رسانه در بخش امنیت را مکمل فعالیت نیروهای نظامی و انتظامی دانست و افزود : خبرنگاران و اصحاب رسانه طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند

 

وی با ابراز قدردانی از تلاش های خبرنگاران و فعالان رسانه ای گیلان در جهت انعکاس اخبار توانمندی ها و اقتدار نیروهای مسلح تصریح کرد:نیروی دریایی یک نیروی ترکیبی است و یگان های زیرسطحی، سطحی و هوا دریا در کنار تیپ های تکاوران دریایی تکمیل کننده این نیرو هستند.

وی با اشاره به اهمیت رسانه در انعکاس موفقیت های نظامی افزود: امروزه به همت جان برکفان این مرز و بوم در نیروی دریایی راهبردی ارتش پرچم پر افتخار ایران در اقصی نقاط جهان به اهتزاز درآمده است و نقش اصحاب رسانه در به تصویر کشیدن این وقایع بزرگ و تاریخی بسیار پر رنگ می باشد.

 

بر اساس این گزارش، خبرنگاران حوزه دفاعی استان گیلان  از توانمندی ها و ظرفیت های مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم  نیروی دریایی ارتش در رشت بازدید کردند.

 

 



منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هنرستان وابسته علوم و فنون دریایی در بندرعباس توسعه می یابد/ فارغ التحصیلان در اولویت جذب و اشتغال

پ مرداد 16 , 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه در دیدار فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش و مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان مطرح شد؛ هنرستان وابسته علوم و فنون دریایی در بندرعباس توسعه می یابد/ فارغ التحصیلان در اولویت جذب و اشتغال دریادار دوم مجتبی محمدی گفت: هنرستان وابسته علوم و فنون دریایی […]

همچنین بخوانید: