درخواست انجمن بین المللی مالکان کشتی برای استفاده از سوخت های کم کربن/ آیمو؛ بستر مناسبی برای تصویب قوانین یکسان سازی هزینه سوخت های جدید است

زمان مطالعه: 1 دقیقه



انجمن بین المللی مالکان کشتی، مکانیزمی جهانی برای یکسان سازی هزینه استفاده از سوخت های کم کربن و سوخت های فسیلی سنتی را پیشنهاد می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از مریتایم اکزکتیو، انجمن بین المللی مالکان کشتی، از دولت ها و صنعت حمل و نقل می خواهد که برای حمایت از بهره برداری صنعت از سوخت های جدید سازگار با محیط زیست با یکدیگر همکاری کنند.

سادان کپتانوغلو؛ رئیس انجمن بین المللی مالکان کشتی می گوید: برای حمایت از استفاده از سوخت های کم کربن و ایجاد زمینه های بهره برداری برابر در این صنعت، باید یک قانون جهانی برای اقدامات مبتنی بر بازار وجود داشته باشد.

طبق گفته هیئت مدیره این انجمن، یکی از روش هایی که می توانیم فناوری استفاده از سوخت های کم کربن را متداول تر کنیم، به کارگیری تمهیدات مبتنی بر بازار است. ما به مکانیزمی نیاز داریم که هزینه استفاده از سوخت های کم کربن و سوخت های فسیلی سنتی را یکسان کند.

انجمن بین المللی مالکان کشتی معتقد است همسان سازی هزینه می تواند باعث نوآوری شود، زیرا بازار بالقوه رشد می کند و سرعت نصب زیرساخت های مورد نیاز را افزایش می دهد. اما تا زمانی که استفاده از سوخت های سنتی به طور چشمگیری ارزان تر است، بسیاری از نهادها و شرکت ها از بهره برداری از سوخت های کم کربن دلسرد می شوند و شرکت های پیشگام در این زمینه با ضعف رقابتی قابل توجه روبرو خواهند شد.

به گفته کاپتنوغلو، سازمان بین المللی دریانوردی (آیمو)بستر مناسبی برای بحث در مورد یک مجموعه قوانین جهانی برای یکسان سازی هزینه سوخت های جدید است، مهم این است که بحث اکنون آغاز شود تا صنعت بتواند به موقع به اهداف کاهش انتشار CO2 برسد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بزودی بخش دوم تجهیزات هند در بندر چابهار رونمایی می‌شود

چ اسفند 20 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس  مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: پارت بخش تجهیزات بندری از محل تعهدات ۸۵ میلیون دلاری هندی‌ها بزودی وارد بندر شهید بهشتی چابهار شده و با حضور مسوولان ۲ کشور رونمایی می‌شود. به گزارش مرین‌پرس، بهروز آقایی روز چهارشنبه در گفت وگو با […]

همچنین بخوانید: