تیم آموزشی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا از دانشگاه دریایی امام خامنه ای سپاه در زیبا کنار بازدید کرد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

در راستای تعامل آموزشی و پژوهشی صورت گرفت؛

تیم آموزشی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا از دانشگاه دریایی امام خامنه ای سپاه در زیبا کنار بازدید کرد


بمنظور ارتقاء سطوح آموزشی و پژوهشی و تعامل و ارتباط سازنده در تمام حوزه‌های آموزش دریایی، تیم آموزشی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نیروی دریایی ارتش از دانشگاه دریایی امام  خامنه ای سپاه در زیبا کنار بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، تیم آموزشی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا مستقر در رشت با حضور در دانشگاه دریایی امام خامنه ای سپاه، از تجهیزات و  قسمت‌های مختلف آموزشی این مجموعه در زیبا کنار بازدید کرد.

سردار شکرالهی فرمانده دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای سپاه با بیان اینکه امروز دریادلان نیروی دریایی ارتش و سپاه دو بازوی قدرتمند در پاسداری از مرزهای آبی کشور هستند، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با خودکفایی در ساخت تجهیزات و تسلیحات بومی توانسته اند بدون هیچ وابستگی و با ایمان و اراده‌ی پولادین در برابر تمام دسیسه‌های دشمن با اقتدار ایستادگی کنند و در این راه از هیچ گونه تلاش شبانه روزی دریغ نخواهند کرد.

وی مهمترین فعالیت‌های دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه ای سپاه  را در رسته های شناوری، موشکی، تکاوری، هوا دریا و پهباد عنوان کرد و افزود: دو نیروی دریایی ارتش و سپاه از توانمندی های بالایی درحوزه آموزش دریایی برخوردارند که با یک برنامه‌ریزی مدون و دقیق می‌توانیم این ظرفیت را با یکدیگر به اشتراک گذاریم.

بر اساس این گزارش، تیم اعزامی مرکز آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا از امکانات و تجهیزات دانشگاه دریایی امام خامنه ای سپاه اعم از دستاوردهای نوین آموزشگاه و اتاق بازی جنگ ، کارگاه های آموزشی: رادار، مخابرات، موتورهای بنزینی و دیزل و میدان تیر، بازدید کرد.

 



منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پایگاه دریایی خرمشهر شناسنامه نیروی دریایی ارتش است

پ مرداد 9 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه امیر دریادار خانزادی در بازدید از پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر: پایگاه دریایی خرمشهر شناسنامه نیروی دریایی ارتش است فرمانده نیروی دریایی ارتش، پایگاه دریایی خرمشهر را شناسنامه و  پایگاه معنوی نیروی دریایی ارتش عنوان و از دلاورمردی‌های تکاوران نیروی دریایی ارتش تجلیل کرد. به گزارش […]

همچنین بخوانید: