دیدار فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش با امام جمعه شهرستان سیرجان

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به مناسبت سالگرد اقامه نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب انجام شد؛

دیدار فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش با امام جمعه شهرستان سیرجان


بمناسبت سالگرد اقامه نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب، ناخدایکم ستاد علیرضا محمدی با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان سیرجان با حجت السلام والمسلمین سید محمود حسینی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، همزمان به مناسبت سالگرد اقامه نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب، ناخدایکم ستاد محمدی بهمراه حجت الاسلام زارعی نژاد رییس عقیدتی سیاسی  مرکز فرماندهی آماد و پشتیبانی نداجا با حضور در دفتر امام جمعه مردم شهرستان سیرجان با حفظ رعایت اصول دستورالعمل و پرتکل های بهداشتی با حجت السلام والمسلمین سید محمود حسینی دیدار و گفتگو کردند.

حجت السلام والمسلمین سید محمود حسینی گفت: نماز جمعه تنها یک آئین و مناسک ساده عبادی نیست، بلکه یک جریان بزرگ است که اقامه آن همدلی و اتحاد مسلمانان در پی دارد.

وی با گرامیداشت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه اظهار کرد:در آموزه های دینی و برگزاری مراسم با شکوه نماز جمعه تاکید شده است این فریضه تنها یک آئین عبادی نیست بلکه امری سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی است که در طول چهل سال انقلاب دستاوردهای زیادی داشته است، که به فرموده امام خمینی(ره) نماز جمعه بزرگترین عنایت حق تعالی به جمهوری اسلامی ایران است که دراین سالها برای کشور عزیزمان دستاوردهای بسیاری داشته است .

ناخدایکم ستاد محمدی نیز در این دیدار گفت:حضور ائمه جمعه در عرصه های مختلف اجتماعی می تواند به ثبات فعالیت های تخصصی این حوزه کمک کند.

فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش مستقر در سیرجان با بیان اینکه این فرماندهی با همکاری دیگر سازمان‌ها و نهادهای شهرستان با توسعه مراکز تخصصی به خدمات پیش گیرانه اجتماعی، توانبخشی، مشاوره و مددکاری برای گروه های هدف به منظور رسیدن به کیفیت زندگی نسبتا مطلوب را فراهم کرده است،عنوان کرد: یکی از راه کارهای اساسی کاهش آسیب های اجتماعی ارتقاء آگاهی افراد جامعه از مشکلات اجتماعی پیرامون خود می باشد.

 



منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تجهیز و به‌روز نمودن مراکز آموزشی نیروی دریایی ارتش ضروری است.

ی مرداد 5 , 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه دریادار حسین خانزادی: تجهیز و به‌روز نمودن مراکز آموزشی نیروی دریایی ارتش ضروری است. فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اهمیت به روز رسانی امکانات مراکز آموزشی و مهارتی این نیرو با تغییرات تکنولوژی روز دنیا، گفت: مهیا کردن تجهیزات به روز برای مجموعه‌های آموزشی […]

همچنین بخوانید: