عزت و سربلندی انقلاب، مدیون خون شهداست

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فرمانده نیروی دریایی ارتش :

عزت و سربلندی انقلاب، مدیون خون شهداست


امیر دریادار خانزادی در دیدار با خانواده شهید حادثه شناور کنارک گفت: تسلیحات دشمن در برابر ایمان و توانایی‌های ما ناکارآمد است و امروز ایران، عزت و سربلندی خود را مدیون خون پاک شهدا می‌داند.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی  ارتش؛ امیر دریادار حسین خانزادی، صبح امروز با سفر به استان چهارمحال و بختیاری با خانواده ناو استوار یکم شهید جعفر کوهی فارق از شهدای حادثه شناور کنارک دیدار و گفتگو کرد.

وی صبر و شکیبایی خانواده‌های شهدا را یک موهبت الهی دانست و گفت: حامل پیام تسلیت و تبریک از طرف دفتر فرماندهی معظم کل قوا و همچنین فرمانده کل ارتش به شما عزیزان هستم که بی شک همه فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش به شما خانواد‌های شهدای گرانقدر افتخار می کنند و این دلدادگی قلبی شما به نظام باعث غرور مردم ایران و سرشکستگی دشمن شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه شهدای گرانقدر ما با الگو گرفتن از آموزه‌های دینی و اتفلابی مسیر والایی را برای خدمت به میهن انتخاب کردند، خاطر نشان کرد: در دیدار‌هایی که توفیق داشتم در محضر فرماندهی معظم کل قوا(مد ظله العالی) باشم ایشان همواره حضور نیروی انسانی مومن، معتقد و شجاع را بسیار ارزشمند و تاثیر گذار در نیروی دریایی ارتش دانستند و خاطر نشان کردند: ملتی که شهادت افتخار آن است اسارت ندارد.

دریادار خانزادی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران با تمام فشار‌ها و تحریم‌های ظالمانه با اقتدار در برابر همه دسیسه‌های دشمن ایستاده است و نیرو‌های مسلح و بخصوص نیروی دریایی ارتش در ساخت تجهیزات به طور صد درصد خودکفاست و هیچ زمانی دست نیاز به سوی دشمن دراز نخواهد کرد که این یک افتخار است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه همه ابزار‌های چشم پرکن و تسلیحات دشمن در برابر ایمان و توانایی‌های نیروی انسانی ما ناکارآمد است، گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران عزت و سربلندی خود را مدیون خون پاک شهدا میداند.

وی با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس ۴۸هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: نیروی دریایی ارتش امروز با حضور در آب‌های بین المللی و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در آب‌های دوردست، دست بلند نظام در برابر تهدیدات دشمن است و همه کشور‌هایی که چشم طمع به مرز‌های ایران دارند بدانند که نیرو‌های مسلح کشور با چشمانی بیدار، ایمان قلبی و با تجهیزات به روز در برابر هرگونه گستاخی و زورگویی آماده هستند.

 



منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دیدار فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش با امام جمعه شهرستان سیرجان

ش مرداد 4 , 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه به مناسبت سالگرد اقامه نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب انجام شد؛ دیدار فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش با امام جمعه شهرستان سیرجان بمناسبت سالگرد اقامه نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب، ناخدایکم ستاد علیرضا محمدی با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان سیرجان […]

همچنین بخوانید: