دیدار فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش با رئیس اداره بهزیستی سیرجان

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بمناسبت هفته بهزیستی انجام شد؛

دیدار فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش با رئیس اداره بهزیستی سیرجان


همزمان بمناسبت چهلمین سال از تاسیس سازمان بهزیستی کشور، ناخدایکم ستاد محمدی با حضور در ساختمان مرکزی اداره بهزیستی شهرستان سیرجان با خانم مهتاب حسینی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش،همزمان بمناسبت چهلمین سال از تاسیس سازمان بهزیستی، ناخدایکم ستاد محمدی فرمانده آماد و پشتیبانی این نیرو مستقر در سیرجان، با خانم حسینی رئیس اداره بهزیستی این شهرستان با رعایت دستورالعمل ها و پرتکل های بهداشتی دیدار و گفتگو کرد.

ناخدایکم ستاد محمدی ضمن تبریک و خدا قوت به کارکنان خدوم  اداره بهزیستی شهرستان سیرجان، گفت: این اداره خدمات ارزشمندی را به اقشار نیازمند از جمله زنان و کودکان بی سرپرست و نیز توانبخشی به معلولان جسمی و ذهنی و غیره، با توجه به حفظ ارزش ها و کرامت والای انسانی و تکیه بر تعاون مردم در راستای کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی ارائه نموده است که تمام این فعالت ها به معنای واقعی نوعی ایثار و جهاد محسوب می شود.

وی تاکید کرد: مرکز فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در سیرجان طرح توانمند سازی و اشتغال مددجویان بهزیستی در بیمارستان و فروشگاه‌های مشارکتی را در دستور کار خود داده تا به نحو مطلوب از استعداد این عزیزان قسمت‌های مختلف استفاده کند.

در ادامه این دیدار دکتر حسینی رئیس اداره بهزیستی شهرستان سیرجان ضمن قدردانی از حضور و همکاری مستمر فرمانده ارشد نداجا در این شهرستان با اداره بهزیستی، گفت: نیروی دریایی ارتش همواره با حضور و کمک مستمر و خالصانه خود از این مجموعه و با حمایت های مالی ،فرهنگی و غیره  نقش موثری در فعالیتهای بهزیستی داشته است.

وی افزود:ارتش پشتوانه قدرتمندی برای امنیت کشور است و وجود امنیت از مفاهیم ارزشمندی است که برای تمام آحاد جامعه مهم وحیاتی محسوب می شود .

 

 



منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شهادت در راه آرمان های انقلاب اسلامی یک ارزش است

س تیر 24 , 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه منبع

همچنین بخوانید: