جدیدترین راهکارهای بین المللی در مقابل شرایط اضطراری پاندمی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

فدراسیون بین المللی نجات دریایی راهنمای جدیدی برای سازمان ها و نهادهای امداد و نجات دریایی منتشر کرده است که به طور خاص برای چالش های موجود در همه گیری جهانی فعلی توسعه یافته است.

به گزارش مرین‌پرس از هاربرمستر، فدراسیون بین المللی نجات دریایی، با حمایت بنیاد ثبت لوید، راهنمای جامعی را برای تمام نهادهای فعال در زمینه جستجو و نجات دریایی، در مورد چگونگی اطمینان از روند عملیات جستجو و نجات ضمن چالش های به وجود آماده به دلیل پاندمی کووید۱۹ منتشر کرده است.

این راهنمای جامع، ارائه دهندگان خدمات SAR (جستجو و نجات دریایی) را در بهبود سطح آمادگی خود برای هرگونه بیماری همه گیر آینده یاری می کند و شامل جدیدترین راهکارها و اقدامات لازم در مقابل شرایط اضطراری پاندمی است. 

ترزا کراسلی، مدیرعامل IMRF می گوید: این راهنما تمام دانش و تجربه اعضای بین المللی ما را شامل می شود که به طور خاص برای چالش های موجود در همه گیری جهانی فعلی توسعه یافته است، اما طراحی آن به گونه ای است که می تواند به عنوان پایه ای برای برنامه ریزی عملیاتی و واکنش در همه گیرهای آینده یا موارد اضطراری بزرگ بهداشتی در سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرد.

راهنمای جامع امداد و نجات دریایی شامل اطلاعات مهمی در زمینه موارد همه گیری است و اقدامات لازم برای کمک به کاهش و مهار را توصیه می کند. این راهنمای جدید همچنین اولویت های سازمان های SAR دریایی و همچنین گزینه هایی را برای ارائه آموزش و راهنمایی های اساسی برای فعالیت های غیر عملیاتی تشریح می کند.

 گفتنی است دانلود این برنامه از وب سایت IMRF رایگان است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چین بعد از اقتصاد به دنبال سلطه بر آب های جهان

چ اسفند 20 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه چین با ۳۶۰ کشتی جنگی، دارای بزرگترین ناوگان نظامی دریایی جهان است و قصد دارد تا سال ۲۰۴۹ به قدرت بلامنازع نظامی جهان تبدیل شود. به گزارش مرین‌پرس، چین به غیراز بلندپروازی‌های اقتصادی و تجاری، اهداف نظامی بزرگی نیز در سر دارد. این کشور که حالا […]

همچنین بخوانید: