امیرسرتیپ دوم صارمی از مرکز فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش بازدید کرد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

امیرسرتیپ دوم صارمی از مرکز فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش بازدید کرد


جانشین معاونت آماد و پشتیبانی ارتش ضمن بازدید از مرکز فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش مستقر در سیرجان، کلیه قسمت های لجستیکی را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیرسرتیپ دوم صارمی جانشین معاونت آماد و پشتیبانی ارتش با حضور در مرکز فرمانده‌ی آماد و پشتیبانی نداجا مستقر در سیرجان  از نزدیک در جریان  فعالیت های یگان های لجستیکی قرار گرفت.

سرتیپ دوم صارمی گفت:  الحمدا…  نیروی دریایی ارتش در زمینه تامین اقلام آمادی  بسیار خوب و مطلوب عمل کرده است و روند رو به رشدی را در این بازدید شاهد هستیم.

امیرسرتیپ دوم صارمی سپس با حضور در کارخانه آسفالت، جهاد خودکفایی وپمپ بنزین، در جریان فعالیتهای انجام شده قرار گرفت و افزود: در سالی که فرماندهی معظم کل قوا عنوان جهش تولید را نامگذاری نمودند، با راه اندازی این صنایع تولیدی ، نه تنها کمک شایانی به توسعه زیرساختهای کشور صورت میگرد بلکه میتواند گامی هرچند کوچک در جهت خودکفایی و سازندگی ایران اسلامی باشد و ما شاهد بودیم این فعالیتهای نه تنها نیازهای نیروی دریایی ارتش در منطقه سیرجان را تامین مینماید بلکه میتواند در جهت خدمت رسانی به مردم شهرستان نیز مفید و ارزنده باشد.

بر اساس این گزارش، ناخدایکم ستاد علیرضا محمدی فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در این بازدید امیر سرتیپ2 صارمی را همراهی کرد.

 

 

 



منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نماینده مردم شرق هرمزگان با فرمانده منطقه دوم دریایی جاسک دیدار کرد

پ تیر 12 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه منبع

همچنین بخوانید: