برگزاری سومین رویداد شتاب با محوریت دریا و کارآفرینی در چابهار

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مسئول مرکز خدمات کسب و کار پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان از برگزاری سومین رویداد شتاب با محوریت دریا و کارآفرینی به مدت سه روز در چابهار خبر داد.

به گزارش مرین‌پرس، مسئول مرکز خدمات کسب و کار پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان، بیان داشت: سومین رویداد شتاب چابهار با محوریت دریا و با هدف ترویج رویکرد کارآفرینی و توانمندسازی نیروهای بومی، شناسایی افراد مستعد و دارای ایده و حمایت از طرح های نوآور و فناور در راستای ایجاد اشتغال پایدار و بهره وری مناسب و اصولی از منابع آبی جنوب استان به مدت سه روز در شهرستان چابهار برگزار می شود.

وی افزود: محورهای این رویداد با توجه به پتانسیل سواحل مکران وجود اداره شیلات کل استان، مرکز تحقیقات شیلات آبهای دور چابهار، مرکز اقیانوس شناسی و سازمان تجاری و صنعتی منطقه آزاد چابهار است.

هژیر میرلاشاری تصریح کرد: موضوعات این رویداد که علاوه بر توسعه فناوری قابلیت تجاری سازی هم دارد شامل: فناوری های نوین در بخشهای جلبکها و آبزیان، ماهی و میگو؛ انرژی در بخشهای پرورش میکروجلبک در پسابهای شهری و صنعتی، بازیافت محصولات دریایی و مزارع میکروجلبک؛  مارکتینگ یا تجاری سازی در بخش های برندسازی، شبکه سازی و صادرات در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این رویداد به همت پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان، مرکز تحقیقات شیلات آب های دور چابهار، مرکز دانشگاه بین المللی چابهار، سازمان منطقه آزاد چابهار و اداره کل شیلات استان و ستاد توسعه زیست فناوری در جنوب سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

میرلاشاری اذعان کرد: این رویداد آموزشی در سه روز و با حضور مربیان و منتورهای با تجربه با کارگاههای آموزشی مختلف جهت آشنایی شرکت کنندگان با مباحث استارت آپی و کارآفرینی برگزار خواهد شد و در نهایت سه تیم برتر توسط هیئت داوران انتخاب می شود.

وی خاطر نشان کرد: از مزایای حضور در پردیس پارک علم و فناوری استان در شهرستان چابهار، استقرار رایگان، معافیت های مالی و گمرکی، حضور در نمایشگاهها و جشنواره های مختلف و آموزش مباحث مالی، بازرگانی، حقوقی و برخورداری از امکانات لازم است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهبود اقتصاد جهانی/ رشد بازار فله

س اسفند 5 , 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش گروه بین‌الملل مرین‌پرس، مؤسسه Drewry انتظار دارد فعالیت اقتصادی جهان از نیمه دوم سال ۲۰۲۱، دوباره جهش پیدا کند، که این روند رونق تجارت کالا‌های فله خشک را در پی داشته و قاعدتاً به بهبود نرخ‌های چارتری شناور‌های فله خشک کمک خواهد کرد. این […]

همچنین بخوانید: