ارتفاع موج دریا در خلیج فارس استان بوشهر به ۳ متر رسید

زمان مطالعه: 1 دقیقه

ارتفاع موج دریا در خلیج فارس استان بوشهر به ۳ متر رسید

 

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفتگو با خبرنگار مرین‌پرس در بوشهر وزش باد نسبتاً شدید و افزایش ارتفاع موج خلیج فارس را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: به سبب وزش باد نسبتاً شدید شمال غربی در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی استان بوشهر خلیج فارس متلاطم و مواج است.

وی با بیان اینکه سرعت وزش باد روی دریا گاهی به بیش از ۷۰ کیلومتر در ساعت افزایش یافته است، گفت: ارتفاع موج دریا تا حدود سه متر افزایش یافته که در تردد‌ها و فعالیت‌های دریایی در ساحل و فراساحل اختلال ایجاد کرده است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر تاکید کرد: توصیه می‌شود تا اوایل روز یکشنبه این هفته از تردد‌های دریایی غیر ضروری به ویژه از تردد شناور‌های سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی اجتناب شود.

شکوهی‌پور ارتفاع موج در استان بوشهر را ۱۲۰ تا ۲۴۰ سانتیمتر گاهی بیش از سه متر دانست و بیان کرد: پیش بینی می‌شود فردا در قسمت‌های شمالی خلیج فارس ارتفاع موح دریا  به ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر برسد.

وی افزود: شنبه در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۱۹ بامداد، مد اول ساعت ۰۸:۲۰، جزر دوم ساعت ۱۳:۴۰ و مد دوم ساعت ۱۹:۴۰ خواهد بود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پهلوگیری ۲۴۱ فروند کشتی حامل کالای اساسی در بندر امام

ش اسفند 23 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش خبرنگار مرین‌پرس، عادل دریس با تشریح عملکرد بندر امام در تخلیه کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور افزود: در این مدت نزدیک به ۱۴ میلیون تن کالای اساسی در این مجتمع بزرگ بندری تخلیه شده است. وی اظهار داشت: روند پهلوگیری ایمن و تخلیه […]

همچنین بخوانید: