فناوران طرح‌ ها را ارسال می‌ کنند و نوآوری با صنعت آبزی‌ پروری پیوند می‌ خورد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

نخستین رویداد کارآفرینی نوآورانه در صنعت آبزی ‌پروری کشور با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست ‌جمهوری برگزار می ‌شود.

به گزارش مرین‌پرس، این رویداد تلاش دارد تا با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور و همچنین فعالان فناور علاقه‌مند به عرصه آبزی‌پروری و صنایع مرتبط با آن، دامنه نفوذ نوآوری و فناوری را در این صنعت، افزایش دهد.

بنیاد برکت سرمایه‌گذار این رویداد است و علاوه بر معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، سازمان‌های مانند شیلات ایران و مرکز نوآوری کسب و کار نیز از این رویداد حمایت می‌کنند.

فعالان فناور، استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوآور می‌توانند با عرضه طرح‌های فناورانه خود به بنیاد برکت، در این رخداد نوآورانه شرکت کنند. طرح‌ها و ایده‌های دریافت‌شده پس از ارزیابی اولیه انتخاب شده و در کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی رایگان، درحوزه‌ی کسب‌وکار، مالی، حقوقی، شیلات و دیگر مسائل مرتبط با این حوزه شرکت می‌کنند.

اطلاع رسانی و آگاهی افزایی در خصوص دانش نوین آبزی پروری، شبکه‌سازی، نهادسازی و شکل‌دهی فرایندهای تولید و مشارکت برای توسعه تولید آبزیان از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

همچنین طرح‌های کسب و کار در حوزه آبزی‌پروری با تاکید بر حمایت از اقشار کم‌درآمد، کسب و کارهای دانش‌بنیان موجود، موفق و نیازمند حمایت برای توسعه، ایده‌های خلاقانه و فناورانه در حوزه آبزی پروری و ایده‌های کارآفرینانه در بخش مرتبط با زنجیره تامین آبزیان، از جمله طرح‌های هستند که برگزار کنندگان این رویداد آنها را در اولویت قرار می‌دهند و از اجرای آنها استقبال خواهند کرد.

علاقه‌مندان تا 30 آذر ماه فرصت دارند تا طرح ‌های خود را به دبیرخانه این رویداد در اینجا ارسال کنند. اختتامیه رویداد در ۲۵ دی ‌ماه 1399 برگزار می ‌شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آینده جهان در قطب جنوب / مسئولان در خواب زمستانی

ش آذر 29 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه امروز کشورهای دنیا در تلاش‌ اند تا از منابع سرشار در قاره و دریاهای اطراف بهره ببرند و آینده جهان در قطب جنوب تعریف می ‌شود. به گزارش مرین‌پرس، مدیر طرح توسعه نوآوری ها و فناوری های حوزه زمین شناسی، معدن و صنایع معدنی معاونت علمی […]

همچنین بخوانید: