بهره ‌برداری از چهارمین پست اسکله منطقه آزاد انزلی در بهمن ۱۳۹۹

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیر پروژه بخش خصوصی در بندر کاسپین با اشاره به برنامه ‌های عمرانی این شرکت در بندر گفت: روند پایانی مراحل اجرایی ساخت چهارمین پست اسکله منطقه آزاد انزلی توسط بخش خصوصی در حال انجام است که در بهمن ‌ماه امسال به بهره ‌برداری می ‌رسد.

به گزارش مرین‌پرس، مدیر پروژه بخش خصوصی در بندر کاسپین با اشاره به روند پایانی مراحل اجرایی ساخت چهارمین پست اسکله منطقه آزاد انزلی توسط بخش خصوصی در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ اظهار کرد: توسعه بندر کاسپین باعث رونق تجارت و اشتغال‌زایی جوانان در گیلان می‌شود و بخش خصوصی نیز در مشارکت ساخت، بهره‌برداری، تحقق و اهداف اقتصادی کشور نقش بسزایی دارد.  

آرش داداش پور دواچی با بیان اینکه با افزوده شدن این اسکله جدید، ظرفیت بندر کاسپین ۵۰۰ هزار تن در سال افزایش میابد، گفت: ظرفیت انبارهای سرپوشیده از ۲۱ هزار مترمربع به ۲۶ هزار مترمربع و محوطه بندری و بارانداز از ۲۰ هزار مترمربع تا پایان سال جاری به ۳۰ هزار مترمربع افزایش پیدا می‌کند.

مدیر پروژه بخش خصوصی در بندر کاسپین با اشاره به اینکه این پروژه در بهمن‌ماه سال جاری به پایان می‌رسد، افزود: برای این پروژه که به مدت ۹ ماه برنامه‌ریزی‌شده، به میزان ۹ هزار و ۸۵۰ نفر روز انجام ‌شده که جهت اجرای چهارمین پست بندر کاسپین منطقه آزادانزلی از پتانسیل جوانان متخصص این استان استفاده‌شده است.

داداش پور دواچی با اشاره به پروژه‌های انجام‌شده در بندر کاسپین بیان کرد: در سال جاری مخزن هفت هزار تنی ساخته و به بهره‌برداری رسیده که با ساخت این مخزن، ظرفیت مخازن این بندر به 57 هزار تن رسید.

به گفته وی، یک انبار سرپوشیده پنج هزار متری نیز در سال جاری ساخته‌ شده که ظرفیت انبارهای سرپوشیده به ۲۶ هزار مترمربع رسید.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عملیات تخلیه کالاهای اساسی در بنادر بی وقفه ادامه دارد

س آذر 25 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز ملی حمل و نقل (۲۶ آذرماه)، اعلام کرد: فرصت مغتنمی است تا خدمات بی‌بدیل فعالان حوزه حمل و نقل کشور را ارج نهاده و دستان پُر […]

همچنین بخوانید: