بحران و فاجعه در بنادر انگلیس با اجرای برگزیت

زمان مطالعه: 1 دقیقه

بحران و فاجعه در بنادر انگلیس با اجرای برگزیت

 

به گزارش گروه بین‌الملل مرین‌پرس؛ گزارش‌های منتشر شده از سوی شرکت Container xChange نشان می‌دهد که اختلال در تجارت بندری پس از اجرای برگزیت به شدت افزایش یافته و در حال حاضر تجمع بیش از حد کانتینر در بنادر انگلیس فراتر از تمامی پیش‌بینی‌ها بوده و بر مشکلات موجود دامن زده است.

تجزیه و تحلیل داده‌های شرکت نشان می‌دهد اوضاع در حال حاضر بد‌تر از سال ۲۰۲۰ است و تاخیر‌های طولانی در جابه‌جایی کالا، تردد  کشتی‌ها و تجمع بیش از حد کانتنیر درترمینال‌ها  شرایط نامساعدی  را ایجاد کرده که از زمان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا یعنی اول ژانویه ۲۰۲۱ شروع شد و اوضاع روز به روز بحرانی‌تر می‌شود.

دکتر جونس  شیلنگمر مدیرعامل شرکت Container xChange در زمینه گزارش‌های منتشر شده می‌گوید با توجه به تجمع کانتینر‌ها در بنادر انگلیس که از ابتدای سال ۲۰۲۱ شروع شده اوضاع به شدت وخیم است و متاسفانه رویه‌های گمرکی نمی‌تواند پاسخگوی مشتریان باشد که همین کار باعث ایجاد گلوگاه‌های متفاوت در ترخیص و جابه‌جایی کالا است.

 شاخص‌های منتشر شده از سوی شرکت Container xChange نشان می‌دهد بنادر اصلی انگلیس در مقایسه با سایر بنادر اروپا به شدت دچار اختلال و هرج و مرج شده است.

در پایان این گزارش آمده است بنادر اصلی انگلیس اگرچه در تلاشند به جابه‌جایی کانتینر در ترمینال‌ها، پهلوگیری کشتی‌ها و تخلیه و بارگیری سر و سامان بدهند، اما اوضاع اسفناک‌تر از آن است که بتوان به توصیف آن پرداخت.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حمید رضائیان اصل مدیر عامل مجتمع ایزوایکو طی پیامی فرا رسیدن روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت

س اسفند 26 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو دکتر حمید رضائیان اصل طی پیامی فرا رسیدن روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت.  متن پیام به شرح زیر می باشد: مارا دگر از روز جزا […]

همچنین بخوانید: