پیام تبریک هیئت مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران به مناسبت فرا رسیدن سال نو

زمان مطالعه: 1 دقیقه

هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران طی پیامی پیشاپیش فرا رسیدن سال 1400 را به تمامی هموطنان به ویژه جامعه دریایی کشور تبریک گفت.

به گزارش مرین‌پرس، هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران طی پیامی پیشاپیش حلول سال نو را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِرَ اللیْلِ وَ النَهَارِ یَا مُحَوِلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَولْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

اینک که آخرین سال قرن چهاردهم شمسی رو به آغاز است، انجمن مهندسی دریایی ایران ضمن آرزوی صحت و سلامت برای تمام هم میهنان گرامی، دوری بلای ویروس کرونا و شفای عاجل همه بیماران عزیز مجموعه فعالان عرصه علم و صنعت کشور را از پیشگاه خدای پرمهر مسئلت میکند. 

پیشاپیش، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و بهارطبیعت به تمامی هموطنان به ویژه جامعه معظم دریایی کشور، امید است در سایه توجهات الهی و تلاش مسئولان و تلاشگران علمی و صنفی و حمایت و پشتیبانی اعضاء انجمن، شروع سال 1400 هجری شمسی بتواند نقطه عطفی در توسعه و کارآفرینی در این صنعت استراتژیک گردد و دست در دست هم برنامه راهبردي صنايع دريايي  را در افق 1404 برای کشور غنی عزیز  و ساحل خیزمان مطالبه و عملیاتی کنیم. 

با همدلی و همکاری صمیمانه، بی تردید میتوانیم شاهد درخشش، سربلندی و موفقیت‌ های روزافزون در این عرصه مهم صنعتی و اقتصادی باشیم و از بالندگی آن همه آحاد ملت بهره مند شوند.

سالی پر برکت همراه با موفقیت را از درگاه خداوند متعال برایتان خواستاریم.

هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران 

اسفند 1399

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کلیه بنادر به سامانه اطفای حریق مجهز می‌شوند

س اسفند 26 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: در سال جاری، ۱۲۸ پروژه مطالعاتی و اجرایی در قالب ۱۶۶ قرارداد، با اعتبار بیش از ۲۰ هزار ریال اجرایی شده است. به گزارش مرین‌پرس به نقل از پایگاه […]

همچنین بخوانید: