ناکامی دوباره قاچاقچیان سوخت در خلیج فارس

زمان مطالعه: 1 دقیقه

ناکامی دوباره قاچاقچیان سوخت در خلیج فارس

 

 فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان با اعلام این خبر به خبرنگار مرین‌پرس گفت: ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر موفق شدند یک محموله ۱۰۰ هزار لیتری گازوییل قاچاق را در سواحل شمال غرب خلیج فارس توقیف کنند.

سردار لطفعلی پاکباز افزود: در راستای طرح تشدید کنترل آب‌های مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی، ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر امروز در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپو و انتقال سوخت قاچاق در سواحل شمال غرب خلیج فارس شدند.

وی افزود: ماموران با پایش دقیق محل نگهداری سوخت قاچاق، دو چتری شناور حاوی ۱۰۰ هزار لیتر سوخت که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان سوخت کشور‌های حوزه خلیج فارس دپو شده بود کشف و ضبط کردند.

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان با بیان اینکه کارِ شناسایی و دستگیری عوامل قاچاق سوخت در دستور کار قرار دارد، ارزش این محموله سوخت مکشوفه قاچاق را ۳۰۰ میلیون ریال بیان کرد.

پاکباز با تاکید بر استمرار مبارزه و برخورد با پدیده قاچاق کالا و سوخت در آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب خلیج فارس و مناطق ساحلی خوزستان اظهار داشت: مرزبانان خوزستان با عزم جدی با این پدیده قاچاق برخورد خواهند کرد.

در سال جاری حدود ۱.۸میلیون لیتر سوخت قاچاق در محدوده مناطق ساحلی و آبراهی خوزستان و آب‌های شمال غرب خلیج فارس کشف و ضبط شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز مرمت گمرک تاریخی بندر سیراف

س اسفند 26 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه محمد حسین ارسطوزاده در گفتگو با خبرنگار مرین‌پرس اظهار داشت: مرمت گمرک تاریخی بنگسار واقع در ساحل بندر سیراف به عنوان یکی از مهمترین مواریث خلیج فارس آغاز شده است. مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، ادامه داد: با توجه به نزدیکی  […]

همچنین بخوانید: