سرمایه گذاری انگلیس برای احداث نیروگاه بادی در دریا

زمان مطالعه: 1 دقیقه



انگلستان در راستای اهداف بلند مدت برای استفاده از انرژی بادی در دریاها، دو تاسیسات جدید نیروگاهی در دریا احداث می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از جی کپتین، دولت انگلیس اعلام کرد این کشور 95 میلیون پوند (132 میلیون دلار) در ساخت دو تاسیسات جدید نیروگاه بادی در دریا برای ارائه خدمات انرژی سرمایه گذاری خواهد کرد که متعاقبا باعث ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی در شمال انگلیس خواهد شد.

شرکت ایبل کارین انرژی، پروژه نیروگاه بادی در منطقه هامبر را با 75 میلیون پوند و شرکت ساخت و ساز دریایی تیسوورک با 25 میلیون پوند سرمایه گذارب پیش خواهند برد. پیش بینی می شود روند ساخت این نیروگاه ها، اواخر سال 2021 آغاز شود.

طبق برآوردها، ظرفیت سالانه این دو سایت نیروگاهی تا 9 گیگاوات انرژی بادی دریایی خواهد بود که می تواند برق کافی برای انرژی مورد نیاز حدود 8 میلیون خانه را تامین کند.

دولت انگلیس اعلام کرده است که زیرساخت های جدید در راستای اهداف این کشور برای برای چهار برابر شدن ظرفیت تولید انرژی بادی دریایی به میزان 40 گیگاوات تا سال 2030 خواهد بود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کاهش خسارات ناشی از سیلاب با ساخت راه دسترسی بندر نوشهر

س اسفند 26 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیر‌کل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: با ساخت راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی و ساماندهی رودخانه ماشلک، از خسارت های ناشی از سیلاب های احتمالی پیشگیری خواهد شد.  به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادرر و دریانوردی، محمدتقی انزا‌ن‌پور از احداث دیوار حفاظتی […]
کاهش،خسارات ناشی از سیلاب،ساخت راه دسترسی،بندر نوشهر

همچنین بخوانید: