موضوعات: سرخط خبرها

سنگاپور؛ اولین کشور تصویب کننده کنوانسیون چراغ های دریایی و علائم کمک ناوبری

زمان مطالعه: 1 دقیقه



اداره بنادر و دریانوردی سنگاپور اعلام کرد: سنگاپور اولین کشوری است که کنوانسیون انجمن بین المللی چراغ های دریایی و علائم کمک ناوبری را تصویب کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از پورت تکنولوژی، اداره بنادر و دریانوردی سنگاپور در بیانیه ای اعلام کرد: با تصویب این کنوانسیون، سنگاپور از تبدیل شدن انجمن بین المللی چراغ های دریایی و علائم کمک ناوبری به یک سازمان بین دولتی حمایت خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: سنگاپور به عنوان یک بندر اصلی و یک کشور ساحلی واقع در امتداد یکی از شلوغ ترین آبراه های حمل و نقل بین المللی در جهان، از تلاش های IALA برای ایجاد استانداردهای فنی مشترک برای VTS و ناوبری الکترونیکی در ارتقا حمل و نقل ایمن و کارآمد حمایت می کند.

سنگاپور علاوه بر میزبانی از کارگاه ها و دوره های مختلف IALA در در سال های اخیر، در سال 2018 نیز تفاهم نامه همکاری مشترکی را با این انجمن امضا کرد که به واسطه آن طی 5 سال، یک میلیون دلار برای حمایت از ظرفیت سازی و توسعه منابع انسانی این سازمان کمک خواهد کرد.

چی هونگ تات، وزیر ارشد دولت در امور حمل و نقل و امور خارجه سنگاپور، گفت: سنگاپور از ارتقا وضعیت IALA از یک سازمان غیردولتی به یک سازمان بین دولتی حمایت می کند. این اقدام مشارکت بین المللی در فعالیت های IALA و همکاری و هماهنگی جهانی در ارائه خدمات مربوطه را تقویت می کند.

منبع

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت

آخرین اخبار: