افزایش ایمنی تردد کشتی ها با بهره گیری از علائم کمک ناوبری بنادر مازندران

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: ایمنی تردد کشتی ها با بهره گیری از علائم کمک ناوبری بنادر مازندران افزایش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد تقی انزان پور افزود: با اقدامات صورت گرفته در سال جاری در راستای بهبود زیرساخت های ایمنی دریایی، خوشبختانه ارائه خدمات به کشتی های متردد در آبراهه های دریایی بنادر نوشهر و فریدونکنار با رعایت الزامات ایمنی، عملیات های دریایی مربوط به ورود و خروج کشتی ها با موفقیت و بدون سانحه به انجام رسیده است.

 وی تأمین بویه های جدید از جنس پلی اتیلن، جایگزینی سیستم روشنایی و چراغ بویه ها با سیستم های مدرن و بروز دارای قابلیت تنظیم از طریق نرم افزار و کنترل و پایش های مستمر وضعیت علائم کمک ناوبری را از جمله اقدامات شاخص صورت گرفته در این زمینه برشمرد.

انزان پور افزود: با انجام بیش از ۱۵۰ عملیات دریایی و سرویس چراغ های دریایی در سال ١٣٩٩،خوشبختانه با آماده بکاری و روشنایی چراغ های دریایی بنادر نوشهر و فریدونکنار، علاوه بر رعایت استانداردهای انجمن بین المللی چراغ های دریایی، زمینه خدمات رسانی مطلوب به ناوگان متردد فراهم شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بیانیه وزارت خارجه سوریه در واکنش به حمله به کشتی ایرانی

چ اسفند 27 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، وزارت امور خارجه سوریه شامگاه سه شنبه (به وقت دمشق) در بیانیه‌ای نسبت به حمله به کشتی ایران در آب‌های بین‌المللی دریای مدیترانه واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است: «بعید نیست پشت‌پرده این اقدام تجاوزکارانه و راهزنی دریایی رژیم صهیونیستی قرار داشته باشد، […]

همچنین بخوانید: