هواشناسی :هوای استان بوشهر تا روز پنجشنبه گرد و غباری است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیام مساعدی روز چهارشنبه در گفت و گو با مرین‌پرس افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی همچنین نشان می‌دهد در ساعت‌هایی از وقت امروز و فردا در برخی ساعت‌ها با افزایش پوشش احتمال وقوع بارش خفیف و پراکنده باران در برخی از نقاط استان دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: همچنین طی این مدت گاهی به سبب وزش شدید بادهای جنوبی ارتفاع موج دریا در فراساحل استان افزایش می‌یابد.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر قسمتی تا نیمه ابری همراه با وزش باد و گرد و غبار، گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط با احتمال بارش خفیف و پراکنده باران و از فردا همراه با کاهش ابر پیش‌بینی شده است.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا و سواحل گاهی ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر، در فراساحل شمالی و مرکزی گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و از فردا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۰۵ بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۲۰، جزر دوم ساعت ۱۷:۰۵ و مد دوم ساعت ۲۲:۴۰ خواهد بود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده اتحادیه و انجمن صنفی کارفرمائی مالکان کشتی ایران

چ اسفند 27 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مرین‌پرس، مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده اتحادیه و انجمن صنفی مالکان کشتی ایران در تاریخ 26 اسفندماه جاری به صورت مجازی در محل اتاق بازگانی ایران با شرکت اکثریت اعضاء برگزار شد.پیش از آغاز جلسه با رای گیری از اعضاء، هیئت رئیسه مجمع […]

همچنین بخوانید: