چین تولید و تعیین قیمت کانتینر را در دست دارد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

چین تولید و تعیین قیمت کانتینر را در دست دارد

 

به گزارش گروه بین‌الملل مرین‌پرس؛ بر اساس گزارش منتشر شده از سوی Container xChange’s (CAx) در حال حاضر تولید در کارخانه‌های چینی پس از یک دوره تعطیلات سال نوی چینی آغاز شده و این کشور در صدد است کمبود‌های ناشی از این جعبه جادویی را که در اواخر سال ۲۰۲۰ در جهان مشهود بوده، برطرف کند.

بر اساس این گزارش در شانگ‌های ظرفیت تولید کانتینر ۲۰ فوتی ۶۴ درصد و کانتینر ۴۰ فوتی نیز ۱۱۲ درصد افزایش یافته است.

دکتر “Johannes Schlingmeier” مدیر‌عامل و مؤسس شرکت کانتینر xChange در این زمینه گفت: تولید کانتینر در بنادر چین مانند شانگهای، چینگدائو، دالیان و نینگبو ادامه دارد و صادر کنندگان ترغیب شد‌ه‌اند برای خرید کانتینر از این بنادر اقدام کنند.

وی گفت: هم اکنون با بهبود تولید کانتینر بالاترین رکورد ساخت کانتینر را در دست داریم که تعیین کننده قیمت آن نیز هستیم.

وی افزود: در حال حاضر قیمت کانتینر‌ها نسبت به ماه‌های ژانویه و فوریه ۲۰۲۱ کاهش یافته که این خبر خوبی برای شرکت‌هایی است که کالا را از چین صادر می‌کنند.

وی در پایان گفت: بهبود قطب‌های اصلی تولید و صادرات کانتینر در چین اجازه نخواهد داد که  در سال جاری میلادی تجارت دریایی با کمبود جعبه کانتینر مواجه شوند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ادعای خلع پرچم ۲ نفتکش به خاطر حمل نفت ایران

پ فروردین 5 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس به نقل از گاردین، روزنامه گاردین انگلیس گزارش داد که دو نفتکش با پرچم جزایر کوک زیر نظر نیوزیلند به خاطر حمل نفت تحریم شده ایران خلع پرچم شده و ثبت این کشتی‌ها در جزایر کوک لغو شده است. این کشتی‌ها نه تنها به دور […]

همچنین بخوانید: