شعار روز جهانی دریانورد ۲۰۲۱ اعلام شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

شعار روز جهانی دریانورد ۲۰۲۱ اعلام شد

 

به گزارش گروه بین‌الملل مرین‌پرس؛ در اطلاعیه‌ای  که از سوی سازمان بین‌المللی دریانوردی به همین مناسبت صادر شده آمده است: با وجود تداوم بیماری کووید ۱۹ و علی‌رغم معضل تغییر خدمه، دریانوردان در شرایط کاری بسیار دشواری همچنان به فعالیت در صنعت کشتیرانی ادامه می‌دهند به همین جهت برای چنین روزی که مصادف با ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ برابر ۴ تیر ماه  ۱۴۰۰ خواهد بود با راه‌اندازی کمپینی خواستار آینده عادلانه برای دریانوردان خواهیم بود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: مشارکت کنندگان در این کمپین خواستار رفتار عادلانه با دریانوردان، شرایط عادلانۀ کار، آموزش عادلانه و ایمنی‌های عادلانه برای دریانوردان خواهند بود.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: صد‌ها هزار نفر دریانورد در حال حاضر بیش از قرارداد خود در دریا کار می‌کنند و با مشکلات مالی روبه‌رو هستند به همین جهت روز دریانورد ۲۰۲۱ بستری برای حمایت از استاندارد‌های بالاتر از شرایط کار فراهم می‌کند.

IMO در پایان اطلاعیه از دریانوردان و فعالان دریایی دعوت کرده تا نظرات خود را دربارۀ آینده و نقش دریانوردان در صنعت دریانوردی به اشتراک بگذارند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۴۵ میلیون تن کالا در بنادر استان بوشهر تخلیه و بارگیری شد

چ فروردین 11 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مرین‌پرس از بوشهر، سیاوش ارجمندزاده با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی بنادر ۱۱ گانه استان بوشهر اظهار داشت: در سال گذشته تعداد شناور‌های ورودی به بندر بوشهرشش هزار و ۵۵۲ فروند بوده است که از این میزان تعداد یک‌هزار و ۸۵۰ فروند شناور‌های بالای […]

همچنین بخوانید: