ارتش ایران و پاکستان برای برقراری صلح و امنیت دریایی همکاری دارند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، دریادار دوم ستاد جعفر تذکر ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این همکاری‌ها از گذشته وجود داشته و همچنان ادامه دارد. بیان داشت: این سفر ناوگروه نیروی دریایی پاکستان نیز در راستای توافق‌های ۲ کشور انجام شده و در پایان سفر این ناوگروه یک رزمایش مشترک برگزار می‌شود، انجام چنین سفرهایی و افزایش تعامل‌های دوسویه بر تامین امنیت خطوط کشتیرانی و تجارت دریایی تاثیر مثبت دارد.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: در این سفرها می‌توان برای برگزاری رزمایش‌های مشترک و هم افزایی بیشتر بین ۲ نیروی دریایی برنامه‌ریزی کرد که در پایان سفر ناوگروه پاکستانی رزمایشی مشترکی برگزار می‌شود.

دریادار دوم ستاد تذکر یادآور شد: دیدار با مقام‌های کشوری و لشکری هرمزگان هم برای این ناوگروه پیش بینی شده و اعضای آن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سطح شهر بندرعباس بازدید خواهند داشت.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۲۰۰ رشته دام همزمان با فصل تخم‌ریزی ماهیان در نوشهر جمع‌آوری شد

ش فروردین 14 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه کامبیز محسن سلطانی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این تعداد رشته دام در پی گشت های ساحلی ماموران حفاظت محیط زیست با همراهی نیروهای یگان حفاظت دریا و نیز مرزبانی توسط چندین فروند شناور از زمان شروع فصل تخم ریزی تاکنون بویژه در ایام نوروز […]

همچنین بخوانید: